کد خبر : 87164
تاریخ انتشار : شنبه 25 دی 1395 - 14:29
-

عقد قرارداد دانش‌آموز کردستانی با تیم دانشگاه آزاد تهران

عقد قرارداد دانش‌آموز کردستانی با تیم دانشگاه آزاد تهران

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال دانش‌آموزی ایران که از سال‌های گذشته با حضور مسلم اولاد قباد در یاسین پیشرو، سجاد بابایی در حفاری اهواز و … رسما کار بازیکن‌سازی خود را برای آینده فوتسال ایران دنبال می‌کند، هفته گذشته نیز یک بازیکن جدید وارد لیگ‌‌برتر فوتسال ایران کرد. علی قریشی رییس کمیته

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال دانش‌آموزی ایران که از سال‌های گذشته با حضور مسلم اولاد قباد در یاسین پیشرو، سجاد بابایی در حفاری اهواز و … رسما کار بازیکن‌سازی خود را برای آینده فوتسال ایران دنبال می‌کند، هفته گذشته نیز یک بازیکن جدید وارد لیگ‌‌برتر فوتسال ایران کرد.

علی قریشی رییس کمیته فوتسال استان کردستان از پیوستن سینا صمدی دانش‌آموز مریوانی به تیم فوتسال لیگ برتری دانشگاه آزاد خبر داد و گفت: ایشان با قراردادی سه ساله به این تیم تهرانی پیوسته و از نیم‌فصل دوم برای تیم دانشگاه آزاد به میدان خواهد رفت.

گفتنی است با توجه به میزبانی امسال جام‌جهانی فوتسال دانش‌آموزی در خاک رژیم اشغالگر قدس، امسال تیم دانش‌آموزی ایران به نشانه اعتراض به کشتارهای وحشیانه این رژیم غاصب شرکت نخواهد کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.