کد خبر : 87210
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 دی 1395 - 11:06
-

آخرین خبرها از میزبانی جام جهانی فوتسال/ کفاشیان : داریم لابی می کنیم

آخرین خبرها از میزبانی جام جهانی فوتسال/ کفاشیان : داریم لابی می کنیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،موضوع میزبانی جام جهانی فوتسال به یکی از اولویت های اصلی فدراسیون فوتبال تبدیل شده و در حالی که کادرفنی تیم ملی از بی توجهی به تیم ملی فوتسال گلایه دارند، به نظر می رسد به ثمر رساندن پروژه میزبانی جام جهانی فوتسال فعلا برای اهالی فدراسیون اهمیت بالایی داشته

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،موضوع میزبانی جام جهانی فوتسال به یکی از اولویت های اصلی فدراسیون فوتبال تبدیل شده و در حالی که کادرفنی تیم ملی از بی توجهی به تیم ملی فوتسال گلایه دارند، به نظر می رسد به ثمر رساندن پروژه میزبانی جام جهانی فوتسال فعلا برای اهالی فدراسیون اهمیت بالایی داشته باشد. بعد از ارسال مدارک مربوط به میزبانی جام جهانی فوتسال که با عزم ملی و همکاری چندین وزارتخانه و نهاد دولتی همراه بود فدراسیون امید زیادی به رسیدن به میزبانی جام جهانی دارد. اگر فیفا ترتیب میزبانی قاره ها را رعایت نکرده و پس از جام جهانی ۲۰۱۲ که در تایلند برگزار شد جام جهانی ۲۰۲۰ را به آسیا بدهد ایران از شانس کمی برای این مهم برخوردار نیست. واقعیت این است که از لحاظ امکانات شاید ما با کشورهایی مثل ژاپن که رقیب جدی ما در این عرصه هم هست برابری نکنیم اما حداقل شش هفت سالن استاندارد در ایران و هتل های ۵ ستاره مناسب با استانداردهای جهانی داریم که فیفا این میزبانی را به ما بدهد. در این میان مذاکره و لابی نقشی تعیین کننده دارد که با توجه به حضور علی کفاشیان در کمیته فوتسال آسیا و فیفا این اتفاق هم دور از دسترس نیست کما اینکه کفاشیان در خصوص این اتفاق گفته است: “ما پیشنهادمان را داده‌ایم. همچنان منتظر پاسخ فیفا هستیم. البته قبل از اینکه فیفا بخواهد پاسخ ما را بدهد ما لابی‌هایمان را آغاز کردیم و دوست داریم این میزبانی به سرانجام برسد.”

حالا باید منتظر نظر فیفا بود. گویا چندی دیگر نمایندگان فدراسیون جهانی به کشورهای متقاضی سفر کرده و پس از بررسی امکانات آنها در مورد میزبانی مسابقات نظر می دهند که این سفر نیز بخش مهمی از راه میزبانی خواهد بود و ایران باید از آن سربلند بیرون بیاید.

منبع:خبرورزشی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

فولادماهان یکشنبه , ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸

الکی مردم را دلخوش نکنید. از هیچ لحاظ استانداردهای لازم را نداریم و همچنین بحث حضور زنان در ورزشگاه هم معضل بزرگی در این راه هست.

علیرضا فوتسالی متعصب یکشنبه , ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۷

ما نتونستیم میزبانی جام ملتهای زیر ۲۳سال آسیا رو بگیریم.اونوقت چطور می تونیم میزبان جام جهانی بشیم؟!