کد خبر : 87214
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 دی 1395 - 12:57
-

ناظم الشریعه:سه‌شنبه برای مذاکره با فدراسیون به تهران می‌آیم/اگر شخصیت سرمربی تیم ملی را کم بگیریم شخصیت فوتسال مملکتمان پائین می‌آید/این انتخاب بایدبرای ما تلنگر باشد/ فوتسال را درک کنید

ناظم الشریعه:سه‌شنبه برای مذاکره با فدراسیون به تهران می‌آیم/اگر شخصیت سرمربی تیم ملی را کم بگیریم شخصیت فوتسال مملکتمان پائین می‌آید/این انتخاب بایدبرای ما تلنگر باشد/ فوتسال را درک کنید
سرمربی تیم ملی فوتسال گفت:قرار است سه شنبه برای مذاکره و بستن قرارداد به تهران بیایم که فکر نمی‌کنم مشکلی باشد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: سه شنبه برای مذاکره با مسؤلان فدراسیون به تهران می آیم و تا کنون بابت قرارداد با من صحبت نکرده اند. اگر خرابش نکنند و اگر نگویند چون تیم ملی را سوم جهان کردی مبلغ قرارداد را کم میکنیم فکر نمیکنم مشکل خاصی باشد.
وی در پاسخ به این سؤال که چرا فدراسیون برای بستن قرارداد با شما هنوز مذاکره نکرده گفت: فعلا حواس ها جای دیگه ای است .سال گذشته گفتند بیا کار را شروع کن گفتم چشم.
سرمربی تیم ملی فوتسال در خصوص اینکه آیا بحث مالی دارد عنوان کرد: بحث مالی نیست ٬ بحث شخصیت مربی تیم ملی است. ما اگر شخصیت مربی را کم بگیریم شخصیت فوتسال مملکتمان پائین می آید چون همه در حال جنگیدن برای رسیدن به تیم ملی هستند ٬چه مربی و چه بازیکن اگر پولش کم باشد یا امکانات خوبی در اختیار تیم ملی نباشد و یا اگر شخصیت خوبی نداشته باشد دیگر کسی برای رسیدن به تیم ملی نمی جنگد پس باید بهترین امکانات را برای تیم ملی فراهم کرد.
ناظم الشریعه خاطرنشان کرد: قرار است سه شنبه برای مذاکره به تهران بیایم و در کل به نظر می رسد که مشکلی نباشد.

اظم الشریعه درباره حضور ایران در جمع کاندیداهای بهترین تیم فوتسال دنیا در سال گذشته میلادی گفت: این اتفاق خیلی خوبی برای فوتسال و ورزش ما است. ما در سال ۲۰۱۶ توانستیم قهرمانی آسیا را پس بگیریم و به عنوان سوم دنیا برسیم. این حاصل ۲۰ سال تلاش فوتسالی های ایران و نتیجه زحمات همه مربیان است.

وی افزود: باید این اتفاق را به فال نیک بگیریم به شرطی که از این فرصت استفاده کنیم. ما با کمترین هزینه توانستیم بهترین نتایج را بگیریم و به عنوان سومی دنیا برسیم و حتی می توانیم موثرتر از اینها هم باشیم. رسیدن به عناوین بالاتر، نیاز به سرمایه گذاری و حمایت دارد. باید به این رشته که با هزینه کم توانسته اینطور افتخار آفرینی کند، بها بدهیم. این اتفاق هم باید برای مسئولان ورزش تلنگر باشد.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران یادآور شد: می دانم که الان فوتبال ما درگیر فوتبال است ولی خواهشم از فدراسیون فوتبال و مسئولان ورزش این است که شرایط فوتسال را هم درک کنند. ما باید برای برنامه ریزی فوتسال هم وقت بگذاریم.

ناظم الشریعه در پاسخ به این سئوال که چه زمانی متوجه شده ایران در جمع کاندیداهای برترین تیم دنیا قرار دارد؟ گفت: دو شب پیش بود که یکی از دوستانم از آمریکا تماس گرفت و این خبر را به من داد.

وی در خصوص اینکه آیا فدراسیون با درخواستهایش برای انتخاب یک آنالیزور و مربی بدنساز موافقت کرده است یا خیر؟ تاکید کرد: من سه شنبه به تهران می آیم تا در اینباره با مسئولان فدراسیون فوتبال صحبت کنم. مذاکراتی صورت گرفته و باید دید چه پیش می آید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۸

افتخاری در استقالال سه میلیارد برای یک بازیکن مسن ازبک قرار داد بسته اما برای مربی تیم سوم فوتسال جهان پول نداره!!!!!