کد خبر : 87220
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 دی 1395 - 13:00
-

صمیمی: این افتخار برای فوتسال ایران است/ امیدوارم حداقل ایرانی‌ها به من رای بدهند!

صمیمی: این افتخار برای فوتسال ایران است/ امیدوارم حداقل ایرانی‌ها به من رای بدهند!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علیرضا صمیمی درباره قرار گرفتن در بین برترین دروازه‌بان‌های فوتسال جهان اظهار کرد: ابتدا می‌خواهم از تمام بازیکنان تیم ملی که به من در جام جهانی کمک کردند، تشکر کنم. بسیار از این اتفاق خوشحالم و از هر سیزده بازیکن و همه اعضای کادرفنی تشکر می‌کنم. از آقایان ناظم‌الشریعه، صانعی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علیرضا صمیمی درباره قرار گرفتن در بین برترین دروازه‌بان‌های فوتسال جهان اظهار کرد: ابتدا می‌خواهم از تمام بازیکنان تیم ملی که به من در جام جهانی کمک کردند، تشکر کنم. بسیار از این اتفاق خوشحالم و از هر سیزده بازیکن و همه اعضای کادرفنی تشکر می‌کنم. از آقایان ناظم‌الشریعه، صانعی و مربی خوبم امیر فراشی تشکر می‌کنم که در جام جهانی به من روحیه دادند و بسیار کمک کردند. من از روز اولی که شروع کردم هدف بزرگی داشتم و می‌خواستم جزو برترین‌های جام قرار بگیرم هر چند بازی‌ها را بد شروع کردیم اما فکر می‌کنم در نهایت خوب تمام شد.

وی افزود: ‌در جام جهانی می‌توانستم دستکش طلا را به دست بیاورم اما چون دروازه‌بانی آرژانتینی تیمش قهرمان شد این جایزه را به او دادند. آرزوی هر کسی است که در پستی که بازی می‌کند بهترین باشد و من هم از این قاعده مستثنی نیستم و می‌خواهم عنوان بهترین دروازه‌بان سال را به دست بیاورم. امیدوارم در رای‌گیری نیز لطف خدا شامل حالم شود و به این عنوان برسم.

صمیمی همچنین در مورد انتخاب مصطفی نظری در سال ۲۰۰۹ به عنوان بهترین دروازه‌بان و شانس بالای او برای رسیدن به این عنوان، اظهار کرد: آقای نظری هم از گلرهای خوب ایران و دنیا بوده و توانسته به این عنوان دست پیدا کند. من هم امیدوارم بتوانم دوباره این عنوان را برای ایران به ارمغان بیاورم چون زحمات زیادی برایش کشیده‌ام. فکر می‌کنم هر عنوانی برای فوتسال به دست بیاید برای ایران است و باید با نگاه ملی به این موضوع پرداخت. تنها اسم ایران و فوتسال کشورمان است که در دنیا مطرح می‌شود.

دروازه‌بان تیم ملی ایران همچنین درباره حضور ۱۰ ایرانی در رای‌گیری سایت فوتسال پلنت، گفت: همانطور که گفتم این یک موضوع ملی است و امیدوارم ۱۰ ایرانی که در این رای‌گیری شرکت می‌کنند با این تفکر رای دهند. علیرضا صمیمی نماینده تمام فوتسالیست‌های ایران در جهان است و امیدوارم ایرانی‌ها و حتی آسیایی‌هایی که حق رای دارند به بنده رای بدهند. واقعا برایم مهم نیست اسم من یا شخص دیگری مطرح باشد و تنها مطرح شدن نام ایران اهمیت دارد. من در جام جهانی بیشترین سیوها را نسبت به دروازه‌بان آرژانتینی داشتم اما به دستکش طلا نرسیدم با این حال از فردای جام جهانی برای دوره بعدی مسابقات شروع کردم و در لیگ نیز آمار بدی نداشتم.

وی در مورد ثبت کمترین گل خورده در لیگ برتر گفت: بعد از جام جهانی به فکر درخشیدن در لیگ برتر بودم و خدا را شکر توانستم بهترین عملکرد را از آن خود کنم. با تیم مس سونگون لیگ را خوب شروع نکردیم اما در ادامه به آرامش رسیدیم و در حال حاضر با اختلاف پنج امتیاز در رده دوم قرار داریم. آقای فرخ شهرآرا در باشگاهم به من کمک بسیاری کرده و یکی از دلایل موفقیتم در این تیم بوده است. امسال جز قهرمانی چیز دیگری نمی‌خواهیم و می‌دانیم رقابت با تیم‌های مدعی مثل گیتی‌پسند، تاسیسات دریایی، حفاری و دبیری بسیار سخت است اما در ابتدا به دنبال پیروزی خودمان هستیم و سپس لغزش تیم صدرنشین.

صمیمی در پایان با انتقاد از وضعیت تیم ملی فوتسال بعد از جام جهانی و بی‌توجهی‌های فدراسیون فوتبال، گفت:‌ آقای کفاشیان بعد از بازی با روسیه قول‌هایی در مورد پاداش سومی جهان به ما داد اما تاکنون تنها پاداش وزارت ورزش را دریافت کردیم البته مشکل فقط پاداش نیست. سرمربی تیم ملی هنوز قرارداد ندارد و این برای تیم سوم جهان اتفاق بسیار بدی است. ما که می‌خواهیم سه سال و نیم دیگر در فینال جام جهانی باشیم با معضل بزرگی روبرو هستیم و نباید یک روز را هم از دست بدهیم. تا الان شش ماه را به راحتی از دست دادیم و مطمئن باشید ماه‌ها و سال‌های آینده را به همین راحتی از دست خواهیم داد. امکانات تیم ملی بسیار کم است و در حال حاضر کمیته فوتسال رییس هم ندارد. امیدوارم نگاه‌ها به فوتسال عوض شود .

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

رضا مجیدی یکشنبه , ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۴

لایق این عنوان هس

نام ... یکشنبه , ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۰

خیلی جالبه که آمار گل خورده تیم گیتی پسند که بیشترین نفرات ملی را در اختیار داره بیشتره

نام ... دوشنبه , ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱

اگر صمیمی تو دروازه گیتی پسند بود آمار گل خورده آن دو برابر بود