کد خبر : 87228
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 دی 1395 - 14:50
-

محمد هاشم‌زاده تا انتهای لیگ با تیم ملی قرارداد نمی بندد

محمد هاشم‌زاده تا انتهای لیگ با تیم ملی قرارداد نمی بندد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد هاشم زاده که در جام جهانی ۲۰۱۶ کلمبیا به عنوان مربی در کنار محمد ناظم الشریعه حضور داشت، جایی در کادرفنی جدید تیم ملی ندارد. این مربی به دلیل حضور در کادرفنی تیم گیتی پسند اصفهان از حضور در تیم ملی منع شده است. به گفته یک منبع آگاه،

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد هاشم زاده که در جام جهانی ۲۰۱۶ کلمبیا به عنوان مربی در کنار محمد ناظم الشریعه حضور داشت، جایی در کادرفنی جدید تیم ملی ندارد. این مربی به دلیل حضور در کادرفنی تیم گیتی پسند اصفهان از حضور در تیم ملی منع شده است.

به گفته یک منبع آگاه، قرارداد تمام اعضای کادرفنی تیم های ملی بزرگسال و امید فوتسال ایران آماده شده و به زودی به امضا خواهد رسید اما محمد هاشم زاده قراردادی با تیم ملی نخواهد بست. این در حالی است که ناظم الشریعه پیش از این اعلام کرده بود قصد ندارد به کادرفنی دست بزند و تمام مربیانی که در جام جهانی روی نیمکت بودند، با تیم ملی ادامه همکاری خواهند داد.

هاشم زاده در این خصوص گفت:پیش از پیوستن به گیتی پسند از کمیته فوتسال و آقای ناظم الشریعه کسب اجازه کردم و آنها گفتند به علت اینکه تیم ملی برنامه خاصی ندارد تا پایان لیگ امسال می توانم در تیم باشگاهی فعالیت کنم و الان هم چون نمی توانم همزمان با دو جا قرارداد ببندم در خدمت تیم گنتی پسند هستم اما حضور در تیم ملی منتفی نشده و بعد از اتمام قرارداد باشگاهی در صورت تمایل فدراسیون با تیم ملی همکاری خواهم کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۶

عزیزم همیشه و همه جا اولویت پول است و بقیه چیزها فقط شعار