کد خبر : 87295
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 دی 1395 - 13:27
-

صالح: دانشگاه آزاد باید حرمتم را حفظ می‌کرد/دوست دارند همه چیز دورهمی باشد

صالح: دانشگاه آزاد باید حرمتم را حفظ می‌کرد/دوست دارند همه چیز دورهمی باشد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،ناصر صالح پیشنهاد کمیته بانوان فدراسیون فوتبال به او برای به عهده گرفتن مدیریت فنی تیم ملی فوتسال اظهار کرد: دوستان یک سری صحبت ها در حاشیه دوره پیشرفته فوتسال مطرح کردند اما به صورت رسمی مذاکره ای از جانب فدراسیون فوتبال با من نشده است. به هر حال من

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،ناصر صالح پیشنهاد کمیته بانوان فدراسیون فوتبال به او برای به عهده گرفتن مدیریت فنی تیم ملی فوتسال اظهار کرد: دوستان یک سری صحبت ها در حاشیه دوره پیشرفته فوتسال مطرح کردند اما به صورت رسمی مذاکره ای از جانب فدراسیون فوتبال با من نشده است. به هر حال من دو دوره با تیم های ملی بانوان همکاری داشته ام و با این تیم غریبه نیستم اما وقتی اوضاع باشگاه های ما این است، خدا به داد فدراسیون ما برسد.

وی افزود: با تیم دانشگاه آزاد که افراد تحصیل کرده حضور دارند، نتوانستیم به توافقی برسیم چرا که معتقدم نمی خواهند حال ورزش ما خوب شود و دوست دارند همه چیز دورهمی باشد. من بعد از این همه سال خدمت در کشورم چرا باید بروم و سرمربی تیم ملی کره‌جنوبی شوم؟ افتخار می‌کنم که مربیانی مثل ناظم الشریعه و صانعی شاگردانم بوده‌اند چرا که ما به هم وطنانمان دینی داریم. اما متاسفانه صداقت در کار ما وجود ندارد.

مدرس بین المللی فوتسال تاکید کرد: ما صادقانه به دنبال کمک بودیم و از آقای پهلوان و مدیران دانشگاه آزاد هم انتظاری جز صداقت نداشتیم. اما این بسیار بد است که می‌خواهند با شاگردم قرارداد ۵۰ میلیونی ببندند اما به مربی کمتر می دهند. دانشگاه آزاد باید حرمت مرا حفظ می‌کرد.

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.