کد خبر : 87500
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 دی 1395 - 14:12
دسته‌بندی نشده
-

تهدید به حضور در کمیته اخلاق شده‌ام/ حرف ناحق زدم اعدامم کنید/ حسن‌زاده گفت دستور تجدید بازی می‌دهم

تهدید به حضور در کمیته اخلاق شده‌ام/ حرف ناحق زدم اعدامم کنید/ حسن‌زاده گفت دستور تجدید بازی می‌دهم
مالك باشگاه دبيري‌تبريز گفت: ظاهرا برخي دوستان در كميته فوتسال تحمل انتقاد ندارند و شنيده‌ام كه عوض پاسخ به انتقاداتم، تهديد به دعوتم به كميته اخلاق فدراسيون كرده‌اند!

افشین دبیری در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: به قول دایی فیفا هم باید از ما یاد بگیرد و قوانین جدید را از روی ما الگوبرداری کند چراکه برخلاف رای محرومیت دو سال قبل من که در لحظه صادر کردند اکنون بعد از دو ماه از این اتاق به آن اتاق رفتن و اظهارنظرهای متفاوت در مورد نتیجه کار تازه می‌گویند که نمی‌شود در مورد موضوع بازی ما با ساری رایی صادر کرد چون مربوط به کمیته اجرایی است!

وی افزود: من شخصا خدمت دکتر حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی رفتم و آن صحنه خنده‌دار چرخش تصمیم داوری را به ایشان نشان دادم که رئیس کمیته انضباطی شخصا گفت که اگر این فیلم به دست من برسد و قرار باشد که بر روی آن نظر بدهم قطعا دستور تجدید بازی را خواهم داد. اما دوستان شکل کار را عوض کرده‌اند و اجازه نمی‌دهند که این پروسه به قضاوت کمیته انضباطی ختم شود.

مالک باشگاه دبیری با ابراز گلایه از مسئولان فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال گفت: در این وضعیت اقتصادی که از جیب خود هزینه می‌کنیم آقایان انگار دوست دارند که از فوتسال جدا شویم و بعد از پگاه گیلان، شن سا ساوه، تام ایران خودرو تهران و … ما نیز برویم تا ایشان دغدغه‌هایشان کم شود و بدون دردسر کارشان را جلو ببرند. تازه به گوشمان می‌رسد که دوباره اعتراض کنی نقره داغ می‌شوی. مگر حرف بدی زده‌ام؟ هیچ واهمه‌ای ندارم و اگر حرف ناحق زدم اعدامم کنید چون حق گرفتنی است.

دبیری تاکید کرد: برخلاف گذشته که رگ آذری‌ام زود به جوش می‌آمد و بعضا برخورد می‌کردم اکنون با دیسیپلین اداری و نامه‌نگاری شکایتم را به پیش می‌برم و آرزو می‌کنم که گوش شنوایی وجود داشته باشد چراکه کلا تیم‌های آذری فوتبال و فوتسال ایران مظلوم واقع شده‌اند. واقعا چطور است که با این همه تیم آذری فوتبال و فوتسال ما یک نماینده هم در هیات رئیسه یا امور اجرایی فدراسیون نداریم؟!

وی با اشاره به بازی خوب بازیکنانش برابر مقاومت کرج خاطرنشان کرد: بچه‌های ما در این بازی خیلی خوب کار کردند و بعد از بازی حفاری که به لحاظ روحی خراب شده و مسائل داوری ناامیدشان کرده بود اما باز با صحبت‌های کادر و مسئولان فنی با روحیه به مصاف کرج رفتند و در رقابتی سالم که جای تقدیر داشت امتیازات بازی را گرفتند.

افشین دبیری در خاتمه یادآور شد: امیدوارم بازیکنان ما این روند را ادامه بدهند و ۵ امتیازی که به ناحق در بازی با ساری و حفاری از دستمان درآوردند را فعلا به فراموشی سپرده و در ادامه مسابقات باقدرت جلو برویم.

گفتگو:علیرضا خوانساری

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.