کد خبر : 87410
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 دی 1395 - 9:51
-

خوراکچی:فرش آرا از نظر فنی جزو سه تیم برتر لیگ است/ موقعیت های فرش آرا گل می شد قطعا برنده نبودیم/ککو نمره قبولی گرفت

خوراکچی:فرش آرا از نظر فنی جزو سه تیم برتر لیگ است/ موقعیت های فرش آرا گل می شد قطعا برنده نبودیم/ککو نمره قبولی گرفت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمود خوراکچی‌ مدیرفنی تاسیسات دریایی تهران در مصاحبه با خبرنگار fut5al در مورد پیروزی تیمش برابر فرش آرا گفت :این بازی از لحاظ فنی در سطح خیلی بالایی قرار داشت . تیم فرش آرا تیم بسیار خوبی است که به نظر بنده از لحاظ فنی جزء سه تیم اول

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمود خوراکچی‌ مدیرفنی تاسیسات دریایی تهران در مصاحبه با خبرنگار fut5al در مورد پیروزی تیمش برابر فرش آرا گفت :این بازی از لحاظ فنی در سطح خیلی بالایی قرار داشت . تیم فرش آرا تیم بسیار خوبی است که به نظر بنده از لحاظ فنی جزء سه تیم اول جدول است اما متاسفانه به لحاظ جایگاهی در جدول ، به حق خودش نرسیده است . عملکرد و قابلیت های بازیکنان و کادر فنی این تیم همه را متعجب کرده است . ما در بازی امروز دقایقی تحت فشار بودیم که الحق و الانصاف مصطفی نظری ما را نجات داد و اگر امروز روز خوبی مصطفی نظری نبود ، چه بسا نتیجه دیگری رقم می خورد . بچه های ما با رعایت کردن نکاتی که به آنها در بین دو نیمه گفتیم ، توانستند از این بازی سربلند خارج شوند . در نیمه دوم بازیکنان ما نشان دادند که تجربه حرف اول را می زند و همین بازی‌ منطقی آنها باعث شد که نتیجه بازی چهار ‌بر یک شود . اگر بخواهم واقعیت را بگویم این است که اگر موقعیت های فرش آرا هم تبدیل به گل می شد ، ما قطعا با این نتیجه پیروز نمی شدیم و پیروزی ما با اختلاف حداکثر یک گل رقم می خورد . این بازی درواقع بازی بود که بنده روی نیمکت احساس خطر میکردم .
خوراکچی‌ در مورد عملکرد ککو ، بازیکن برزیلی تاسیسات در این بازی ، افزود :ککو به دلیل مشکلاتی که در صادر شدن ITC داشت ، اولین بازی بود که برای ما بازی می کرد . وی پاس گل اول تیم را داد و از نظر کادرفنی‌ نمره قبولی گرفت . ما در نیمه دوم چون تحت فشار بودیم از بازیکنان تدافعی خودمان استفاده کردیم و ککو کمتر در این نیمه بازی کرد . ما بابت جذب ککو خوشحال هستیم .
وی‌ در مورد شرایط داوری در این بازی افزود : به اعتقاد بنده تیم داوری در نیمه اول در چند صحنه زود تصمیم گرفتند . به همین دلیل تیم ما پنج خطا شد و از همین ناحیه هم ضرر کردیم و از روی نقطه پنالتی گل خوردیم . اما در کل شرایط داوری خوب بود و تجربه دو داور توانست به این بازی کمک کند .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.