کد خبر : 87427
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 دی 1395 - 10:20
دسته‌بندی نشده
-

شعارهای فوتبالی در سالن فوتسال/رونمایی از دومین برزیلی گیتی پسند

شعارهای فوتبالی در سالن فوتسال/رونمایی از دومین برزیلی گیتی پسند
حواشی بازی گیتی پسند با طرح و توسعه الوند را بخوانید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در ایستگاه هجدهم لیگ برتر فوتسال کشور گیتی پسند اصفهان،میزبان تیم طرح و توسعه الوند قزوین بود.
این بازی با حدود ١٠٠٠تماشاگر راس ساعت ١۶ در ورزشگاه پیروزی اغاز شد.
از جمله حواشی این دیدار میتوان به تاخیر حضور ماموران نیروی انتظامی در سالن اشاره کرد که موجب شد تماشاگران این دیدار تنها چند ثانیه مانده به سوت آغاز بازی وارد جایگاه تماشاگران شوند،تماشاگرانی که بعد از چند هفته محرومیت توانستند مجدد وارد سالن پیروزی شوند و به تشویق تیم خود بپردازند،در این بین یک گروه تماشاگر خاص هم به چشم می خورد که منتسب به کانون هواداران باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اصفهان بودند،در نگاه اول حضور این گروه بسیار دلخوش کنند بود و اتحاد و تعامل ورزش دوستان اصفهانی را به رخ می کشید اما در دقایق ابتدایی بازی معلوم شد که این گروه هواداران علاوه بر تشویق کلی تیم بیشتر بخاطر دروازه بان گیتی پسند،سپهر محمدی به ورزشگاه آمده اند و حتی در چند صحنه دیده شد که این هواداران ورزشگاه پیروزی را با ورزشگاه نقش جهان و یا فولاد شهر اشتباه گرفتند و شعار های صد در صد فوتبالی سر می دهند.
(لازم بذکر است که علاقه ی که هواداران سپاهانی به سپهر محمدی دارند به این دلیل است که وی در چندین نوبت بازی های تیم فوتبال سپاهان را از نزدیک مشاهده کرده و خود را یک سپاهانی معرفی کرد.)
***
در دقایق ابتدایی بازی تیم میهان توانست در کمتر از ١٠ ثانیه دوبار پیاپی توسط حمید سرخدار دروازه گیتی پسند را باز کند و شوک بزرگی به این تیم پرستاره وارد کند اما در نهایت این شوک دقایق بعد باعث شد که گیتی پسند فشار های پیاپی بر روی دروازه الوندی ها اعمال کند و در نهایت به ٧ گل دست پیدا کند و نتیجه نهایی بازی ٧ بر ٢ به سود تیم گیتی پسند شود.
علاوه بر برد قاطع گیتی پسند،کادر فنی از بازیکن جدید برزیلی خود لوکاس روزنسکی رو نمایی کردند.این بازیکن به قدری سریع بود که در همان ثانیه های ابتدای بازی خود برای گیتی پسند توجه تمام حاضرین را به خود جلب کرد .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۹

آخه چرا اسمش را عوض کردید؟!
مگه این لوکاس از همان استعدادهای بومی اصفهان نبوده که توسط آقایان کشاورز و خوراکچی و لک پرورش داده شده؟
حالا پول مردم را ندادن هیچ ولی واقعا دست اقای جنتی واسه اینهمه حمایت از بچه های اصفهان درد نکنه

مهدی سه شنبه , ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۳

سپهر محمدی برگ کدوم درخته؟! با این همه خرجی که اینا کردن میشد یه تیم و تو لالیگا قهرمان کرد…تا آدم هایی مثل ریخته گران این ها رو تغذیه میکنن…اینا دیگه پول براشون بی اهمیته