کد خبر : 87414
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 دی 1395 - 9:56
-

شمسایی:نه توان جوانی را دارم نه حوصله اش را/فرش آرا دقایقی ما را اذیت کرد/به انگلیس هم دعوت شده بودم

شمسایی:نه توان جوانی را دارم نه حوصله اش را/فرش آرا دقایقی ما را اذیت کرد/به انگلیس هم دعوت شده بودم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، وحید شمسایی‌ بازیکن تاسیسات دریایی تهران در مصاحبه با خبرنگار fut5al در مورد پیروزی تیمش برابر فرش آرا گفت : بعد از وقفه ای که به خاطر فوت آقای هاشمی رفسنجانی در مسابقات لیگ افتاد ، ما شدیدا به دنبال سه امتیاز این بازی بودیم . نیمه اول را

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، وحید شمسایی‌ بازیکن تاسیسات دریایی تهران در مصاحبه با خبرنگار fut5al در مورد پیروزی تیمش برابر فرش آرا گفت : بعد از وقفه ای که به خاطر فوت آقای هاشمی رفسنجانی در مسابقات لیگ افتاد ، ما شدیدا به دنبال سه امتیاز این بازی بودیم . نیمه اول را خیلی خوب شروع کردیم و موقعیت های زیادی هم روی دروازه فرش آرا خلق کردیم . با شروع نیمه دوم فرش آرا فشار مضاعفی روی ما وارد کرد . ما می دانستیم که آنها تیم تاکتیکی هستند و از بازیکنان خلاقی بهره می برند . آنها در دقایقی از بازی ما را اذیت کردند ، اما در این مسابقه مصطفی نظری با عملکرد فوق العاده ای که داشت به ما کمک کرد و ما توانستیم مجددا به بازی برگردیم . در ادامه توانستیم دو گل دیگر بزنیم و برد شیرینی را از این بازی سخت بدست آوریم . خدا را شاکرم که در ادامه راه هنوز جزء بالانشینان جدول هستیم .
شمسایی در مورد شرایط داوری این مسابقه خاطر نشان کرد :من هیچ وقت در مورد مسائل داوری صحبت نکرده ام . اتفاقاتی در لیگ امسال پیش آمد که اصلا به مذاق بنده خوش نیامد . اما همانطور که بازیکنان در زمین اشتباه می کنند ، داوران هم امکان دارد دچار اشتباهات سهوی بشوند . این اشتباهات گاهی به ضرر ما و گاهی به نفع ما می باشد . من هیچ صحبتی در مورد داوری نمیکنم . فقط از این بابت خوشحال هستم که سه امتیاز این بازی‌ را بدست آوردیم .
وی در مورد عملکرد خیره کننده اش در این بازی و همزمان شدن آن با دعوت شدنش به تیم ستارگان جهان ، افزود : خداوند به بنده ۴۱ سال عمر عطا کرده است . فوتسال را به خاطر عشق و علاقه ای که دارم بازی میکنم ، ولی نه دیگر آن توان جوانی را دارم و نه حوصله اش را . فقط این علاقه است که ما را به این سمت می کشاند . من چندین و چندبار به تیم ستارگان جهان دعوت شدم . امسال هم که در بیروت تدارک این قضیه دیده شده است . بازیکنان بزرگی مثل رایان گیگز و فالکائو و … در آنجا حضور دارند و حتی صحبت از حضور مالدینی و رونالدینیهو و … هم شده بود . در این بازی که شرکت میکنم هم از لحاظ مالی و هم از لحاظ اعتباری برای من خوب خواهد بود ‌. بحث مالی برایم مهم نیست اما اعتباری که دارد و این که دوباره میان یه عده ای از بازیکنان و بزرگان قرار میگیریم و جمع میشویم ، خیلی خوب است . من به انگلیس هم دعوت شده بودم اما بخاطر یک سری از مسائل شخصی نتوانستم در آنجا حضور پیدا کنم .امیدوارم نماینده شایسته ای برای کشورم باشم .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.