کد خبر : 87553
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 دی 1395 - 10:03
-

تقدیر از باشگاه مقاومت و افشین کاظمی

تقدیر از باشگاه مقاومت و افشین کاظمی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جلسه هم‌اندیشی و مراسم تقدیر و تجلیل از بزرگان و پیشکسوتان فوتبال و فوتسال استان البرز به همت شورای عالی فوتبال البرز در کرج برگزار شد. در این مراسم که شامگاه سه‌شنبه با حضور علی پروین، محمد رویانیان مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس، سیدحمید طهایی استاندار البرز، محمد جواد کولیوند نماینده

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جلسه هم‌اندیشی و مراسم تقدیر و تجلیل از بزرگان و پیشکسوتان فوتبال و فوتسال استان البرز به همت شورای عالی فوتبال البرز در کرج برگزار شد.

در این مراسم که شامگاه سه‌شنبه با حضور علی پروین، محمد رویانیان مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس، سیدحمید طهایی استاندار البرز، محمد جواد کولیوند نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی، غفرانی مدیرکل ورزش البرز، تعدادی از اعضای شورای شهر و هئیت رئیسه اصناف، حمید کریمی رئیس اتاق اصناف البرز و جمعی از علاقه‌مندان و خیرین ورزشی و خانواده‌های شهدای مدافع حرم البرز برگزار شد، از افشین کاظمی بازیکن البرزی تیم ملی فوتسال کشورمان تقدیر شد.

همچنین از سردار بحیرایی مدیرعامل باشگاه مقاومت البرز به خاطر کسب نتایج خوب در لیگ برتر فوتسال و کسب مقام قهرمانی فوتسال جوانان کشور تقدیر شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.