کد خبر : 87584
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 دی 1395 - 14:43
دسته‌بندی نشده
-

نمی‌دانیم با حکم کمیته انضباطی چه کنیم؟!/ من آن روزپیکر نیستم/ حواس دبیر کمیته فوتسال کجاست؟

نمی‌دانیم با حکم کمیته انضباطی چه کنیم؟!/ من آن روزپیکر نیستم/ حواس دبیر کمیته فوتسال کجاست؟
سرمربي تيم فوتسال آذرخش بندرعباس گفت: آرايي كه براي تيم ما صادر شده مربوط به دو نفري است كه عملا هيچ سمتي در آذرخش ندارند و ما واقعا نمي‌دانيم بايد با اين راي كميته انضباطي چه كنيم؟!

عباس روزپیکر در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: در بازی دور رفت ما با دبیری تبریز یکی از تماشاگران اقدام به پرتاب بطری کرد و در آخر بازی نیز دو تن از تماشاگران ما با داور بابت پنالتی مشاجره کردند که بلافاصله کمیته انضباطی دو میلیون تومان تیم را جریمه کرد و همه چیز تمام شد.

وی افزود: چندی قبل به یکباره از ما خواستند که دو نفر به نام آقایان عبداللهی که از تماشاگران تیم است و آقای مهدی روزپیکر که از روی علاقه مثلا به عنوان کمک تدارکات به ما کمک می‌کند و فامیلی دوری هم با من دارد، به کمیته انضباطی بروند و در رابطه با اتفاقات آن بازی توضیحاتی بدهند که اعلام کردیم این دو نه هیچ قراردادی با تیم ما دارند و نه مسئولیتی.

روزپیکر تاکید کرد: پس از اعلام این موضوع به ما گفته شد که همین را بنویسید و ارسال کنید که انجام دادیم. امروز در نهایت تعجب دیدیم که این دو را غیابی جریمه و محروم کرده‌اند در صورتی که هیچ ربطی به تیم و باشگاه ما ندارد.

سرمربی آذرخش تصریح کرد: ما الان مانده‌ایم که باید مثلا در قبال این رای چه کاری انجام دهیم! آیا برویم آن تماشاگر را کت بسته بگیریم و بگوییم جدای از جریمه‌ای که تیم را کرده بودند الان بیاید پول جریمه‌اش را بدهد؟! یا برای اجرای دیگر بخش این حکم، قبل از بازی در میان تماشاگران بگردیم و اجازه ندهیم او در سالن باشد؟! و یا حتی همین کمک تدارکات که به هیچ عنوان کارت یا قراردادی ندارد که روی نیمکت ما بنشیند را نمی‌دانیم باید چه کنیم.

وی به حضور سلیمانی به عنوان ناظر بازی در دیدار آذرخش و دبیری در بندرعباس اشاره کرده و گفت: خیلی مشخص است که کمیته فوتسال و ناظر بازی در مورد اتفاقات آن به کمیته انضباطی گزارش می‌دهند و سئوال من اینجاست که آقای سلیمانی که خودش در سالن بوده و گزارش کرده نباید نگاه کند و ببیند اصلا این نفرات در تیم ما وجود دارند که برایشان گزارش نوشته و دعوت به کمیته انضباطی کرده است؟!

روزپیکر همچنین به اولین دیدار تیمش در دور برگشت که خارج از خانه بوده اشاره کرده و تاکید کرد: ساعاتی قبل از شروع بازی به من گفتند که شما این بازی محرومی و من که حدس میزدم چه اشتباهی در تشابه فامیلی من با مهدی روزپیکر کردند گفتم دوباره بپرسید که به آقای سلیمانی زنگ زدند و جالب اینکه ایشان نشانی‌های مرا داد اما وقتی حس کردند که شاید واقعا من نیستم و تشابه اسمی بوده دوباره به ایشان زنگ زدند که ایشان هم که گویا دودل شده بود گفت هنوز رای صادر نشده و اصلا اجازه بدهید روی نیمکت بنشیند! سوال من این است که حواس آقای سلیمانی کجاست؟

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.