کد خبر : 87624
تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 دی 1395 - 1:08
دسته‌بندی نشده
-

قاضی: از جذب مربیان جدید خوشحالم / آماده شکست مجدد تاسیسات هستیم / جایگاه سرپرستی تیم در هاله‌ای از ابهام!

قاضی: از جذب مربیان جدید خوشحالم / آماده شکست مجدد تاسیسات هستیم / جایگاه سرپرستی تیم در هاله‌ای از ابهام!
با توجه به این که در نیم فصل اول هم توانستیم تاسیسات را در خانه‌اش مغلوب کنیم، بازیکنان ما برای این بازی از لحاظ روحی در شرایط خوبی قرار دارند و به این باور رسیده‌اند که باز هم می‌توانند تاسیسات را شکست دهند.

محمود قاضی سرمربی دانشگاه آزاد تهران در گفتگو با خبرنگار fut5al در خصوص شکست تیمش برابر مس سونگون گفت: ما در این بازی دو نفر از بازیکنان‌مان را به دلیل محرومیت در اختیار نداشتیم و یکی از بازیکنان‌مان نیز در حین گرم کردن قبل از بازی دچار آسیب‌دیدگی شد و از او نیز در این بازی نتوانستیم استفاده کنیم. ما کلا با ده نفر‌ به تبریز رفتیم. با این شرایط، بازی کردن مقابل مس سونگون که از مدعیان قهرمانی است واقعا سخت بود. ما نیمه اول را با نتیجه تساوی دو بر دو به اتمام رساندیم. اما در نیمه دوم با توجه به کم‌تجربگی و تحلیل قوای بدنی بازیکنان و شرایط خاص روحی و روانی که بر تیم حاکم است، نتوانستیم نتیجه را کنترل کنیم و بازی را واگذار کردیم.

وی در مورد اضافه شدن دو مربی به کادر فنی تیم خاطر نشان کرد: من از مدتی‌که مسئولیت کامل فنی تیم را قبول کردم احساس کردم که نیمه دوم اکثر بازی‌ها را از دست دادیم. لذا دوست داشتم که از دستیاران باتجربه و متخصص و فنی در زمینه بدنسازی و فنی و … بهره ببرم. در این مورد با باشگاه صحبت کردیم و خواستار عقد قرارداد با این دو عزیز شدیم. ما از جذب آقایان اکبر گنج‌خانی‌ و دکتر امانی که از مربیان سابق شهرداری ساوه هستند، خوشحال هستیم.

قاضی در مورد شرایط مربی‌های فعلی دانشگاه افزود: مربیان فعلی تیم ما، کماکان در کنار ما خواهند بود و به ما کمک خواهند کرد.

سرمربی دانشگاه آزاد در خصوص حضور نداشتن سرپرست این تیم در بازی با مس سونگون گفت: ۲۴‌ ساعت قبل از بازی با مس‌ بود که سرپرست تیم با بنده تماس گرفتند و اعلام کردند که از طرف باشگاه با ایشان تماس گرفته شده‌است و مسئولان تیم دستور داده‌اند که ایشان چند مدتی در کنار تیم نباشند تا در آینده به این مساله پرداخته شود. در روز بازی با مس سرپرستی تیم هم به عهده بنده بود. در بازی حساس این هفته با تاسیسات هم معلوم نیست که تیم ما سرپرست داشته باشد و تعیین سرپرست برای تیم دراین بازی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد .

وی در خصوص بازی حساس هفته آینده تیمش در برابر تاسیسات افزود: ما بازی‌های تاسیسات را کامل آنالیز کرده‌ایم و روی نقاط ضعف و قوت این تیم کار کرده‌ایم. با توجه به این که در نیم فصل اول هم توانستیم تاسیسات را در خانه‌اش مغلوب کنیم، بازیکنان ما برای این بازی از لحاظ روحی در شرایط خوبی قرار دارند و به این باور رسیده‌اند که باز هم می‌توانند تاسیسات را شکست دهند. بنده امیدوار هستم که بتوانیم سه امتیاز این بازی را کسب کنیم و تیم را از این شرایط خارج کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.