کد خبر : 87665
تاریخ انتشار : جمعه 1 بهمن 1395 - 14:01
-

لیگ فوتسال زیر نظر مربیان تیم ملی/ جلسه ناظم‌الشریعه با تاج

لیگ فوتسال زیر نظر مربیان تیم ملی/ جلسه ناظم‌الشریعه با تاج

مرحله جدیدی از اردوهای تیم ملی فوتسال ایران قرار است از هشتم بهمن آغاز شود و محمد ناظم الشریعه در نظر دارد بازیکنان جدیدی را به این اردو دعوت کند. بازیکنانی که تاکنون به تیم ملی دعوت نشده یا در صورت دعوت، بازی به آن‌ها در تیم ملی نرسیده است، قرار است در دیداری دوستانه

مرحله جدیدی از اردوهای تیم ملی فوتسال ایران قرار است از هشتم بهمن آغاز شود و محمد ناظم الشریعه در نظر دارد بازیکنان جدیدی را به این اردو دعوت کند. بازیکنانی که تاکنون به تیم ملی دعوت نشده یا در صورت دعوت، بازی به آن‌ها در تیم ملی نرسیده است، قرار است در دیداری دوستانه به مصاف تیم ملی امید اوکراین بروند. از همین رو مربیان تیم ملی در نظر دارند با زیر نظر گرفتن تمام بازی‌های هفته نوزدهم و بیستم بازیکنان موردنظر خود را انتخاب کنند.

سید محمد ناظم‌الشریعه در هفته نوزدهم لیگ برتر که فردا (شنبه) برگزار خواهد شد، قرار است بازی مشهد یا تهران را نظاره‌گر باشد. علی صانعی مدیرفنی تیم ملی بزرگسالان و سرمربی تیم ملی امید نیز دربی تهران بین دانشگاه آزاد و تاسیسات دریایی را تماشا خواهد کرد. هم‌چنین امیر فراشی، مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی به بندرعباس می‌رود تا دیدار تیم‌های آذرخش و مس سونگون را ببیند. کاظم صادقی مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی امید نیز مصاف تیم‌های یاسین پیشرو قم و لبنیات ارژن شیراز را زیر نظر خواهد گرفت. محمد هاشم‌زاده دیگر مربی تیم ملی نیز در کادر فنی گیتی پسند حضور دارد و از سوی ناظم‌الشریعه ماموریت پیدا کرده تا بازیکنان تاثیرگذار دیدار شهرداری ساوه و گیتی پسند را معرفی کند.

سید محمد ناظم‌الشریعه درباره فهرست جدید تیم ملی توضیح داد: تصمیم گرفتیم بازیکنانی که تاکنون نتوانسته‌ایم تست کنیم را به تیم ملی دعوت کنیم. در این مرحله از اردوها شرایط سنی برای‌مان مهم خواهد بود و بازیکنانی که جوان‌تر هستند را مدنظر خواهیم داشت. به همین دلیل من و سایر همکارانم در بازی‌ها حاضر می‌شویم تا آن‌ها را زیر نظر بگیریم.

سرمربی تیم ملی هم‌چنین از جلسه خود با مهدی تاج خبر داد و گفت: رییس فدراسیون از من خواست تا برای هماهنگی مراسم تقدیر از بازیکنان تیم ملی جلسه‌ای با او داشته باشم. به همین دلیل شنبه به تهران خواهم آمد.

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.