کد خبر : 87807
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 بهمن 1395 - 11:39
-

از حضور مربی تیم ملی تا بی سرپرست بودن دانشگاهی ها/ اتفاق بازی گیتی پسند و حفاری تکرار نشد!

از حضور مربی تیم ملی تا بی سرپرست بودن دانشگاهی ها/ اتفاق بازی گیتی پسند و حفاری تکرار نشد!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم تاسیسات دریایی تهران در حالی که تا دقایق پایانی از دانشگاه آزاد عقب بود موفق شد با نتیجه چهار بر سه به پیروزی برسد. حواشی بازی: علی صانعی سرمربی تیم ملی امید و مدیرفنی تیم ملی بزرگسالان، الیاس براتی بازیکن ایرانی شاغل در لیگ لبنان، مجید حلاجی مدیرعامل

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم تاسیسات دریایی تهران در حالی که تا دقایق پایانی از دانشگاه آزاد عقب بود موفق شد با نتیجه چهار بر سه به پیروزی برسد.

حواشی بازی:

علی صانعی سرمربی تیم ملی امید و مدیرفنی تیم ملی بزرگسالان، الیاس براتی بازیکن ایرانی شاغل در لیگ لبنان، مجید حلاجی مدیرعامل باشگاه تاسیسات دریایی و علیرضا پهلوان مدیرعامل باشگاه دانشگاه آزاد تهران این بازی را از نزدیک تماشا کردند.

اخراج بحث برانگیز مجید حاجی‌بنده در نیمه اول بازی موجب اعتراض شدید تاسیساتی ها به گروه داوری شد.

حمید مشیری تدارکات تیم تاسیسات دریایی همچون بازی رفت دو تیم با جواد اسفندیاری گلر تاسیسات دریایی درگیری لفظی داشت و زمانی که این دروازه بان به دلیل مصدومیت بر زمین افتاده بود، اعتراض شدیدی به او می کرد.

دانشگاه آزاد بعد از برکناری صدقی در بازی دیروز هم بدون سرپرست بود. سرپرست جدید تیم به دلیل فسخ نشدن قرارداد سرپرستی پیشین، صادر نشده است.

مربیان جدید تیم دانشگاه آزاد نیز به همین دلیل و نداشتن کارت، از روی سکوها بازی تیمشان را نظاره کردند.

در پایان نیمه نخست، درگیری لفظی تعدادی از تماشاگران دانشگاه آزاد و عوامل تیم تاسیسات به وجود آمد. تاسیساتی ها معتقد بودند تماشاگران حریف نباید پشت سر نیمکت تاسیسات داد و بیداد کنند!

بازی در نیمه دوم درگیرانه و پربرخورد دنبال شد.

مصطفی نظری که در این بازی روز خوبی را پشت سر می گذاشت در پایان بازی به دلیل استفاده مربیان تاسیسات از سیستم پاورپلی به کنار خط آمد و اعتراض شدیدی به داور بازی داشت. درگیری لفظی شدیدی برای چند دقیقه بین نظری و داور ایجاد شد و این دروازه بان مدام با فریاد به داور می گفت: حق نداری به من دست بزنی‌!

در ثانیه های پایانی بازی تیم تاسیسات دریایی رو به سیستم پاورپلی آورد و در این ثانیه ها یکی از تماشاگران به دستور یکی از عوامل نزدیک به تیم تاسیسات به کنار زمین آمد تا در صورت رفتن توپ به سمت دروازه خالی تاسیسات، وارد زمین شده و مانع از گل شدن توپ شود. با این وجود هیچ توپی به سمت دروازه تاسیسات نرفت تا اتفاق بازی گیتی پسند و حفاری تکرار نشود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

رضا مجیدی یکشنبه , ۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷

جواد اسفندیاری گلر دانشگاه آزاده هس ها

نام ... یکشنبه , ۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۸

با سلام.ضمن تشکر از زحمات همکاران آن پایگاه -در خصوص پاراگراف آخر گزارش کم لطفی کردید.