کد خبر : 87797
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 بهمن 1395 - 10:02
-

تاینان گلش را به شهدای آتش نشان تقدیم کرد

تاینان گلش را به شهدای آتش نشان تقدیم کرد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در دیدار دیروز لیگ برتر فوتسال کشور، رقابت میان مس سونگون ورزقان و آذرخش بندرعباس شاهد یک اتفاق خودجوش از سوی بازیکن خوش تکنیک برزیلی مس سونگون ورزقان، تاینان داسیلوا رگو بودیم. در نیمه دوم این دیدار، گل دوم مس سونگون را تاینان داسیلوا به ثمر رساند و پس از

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در دیدار دیروز لیگ برتر فوتسال کشور، رقابت میان مس سونگون ورزقان و آذرخش بندرعباس شاهد یک اتفاق خودجوش از سوی بازیکن خوش تکنیک برزیلی مس سونگون ورزقان، تاینان داسیلوا رگو بودیم. در نیمه دوم این دیدار، گل دوم مس سونگون را تاینان داسیلوا به ثمر رساند و پس از این گل به سوی بنر نصب شده در سالن مسابقه رفت و با اشاره به شهدای آتش نشان حادثه ساختمان پلاسکو تهران، گل خود را به روح آن قهرمانان بی ادعا تقدیم کرد.

با وجود اینکه هواداران آذرخش بندرعباس با این گل نتیجه بازی را از دست رفته می دیدند؛ این اقدام تاینان داسیلوا را بی پاسخ نگذاشتند و با تشویق این بازیکن مس، از این حرکت خودجوش وی استقبال کردند.

در همین رابطه محمدرضا کافی مدیرعامل باشگاه مس سونگون با تقدیر از حرکت ارزشی بازیکن برزیلی تیمش گفت: رویداد تلخ و غمبار شهادت آتش نشانان و هموطنان عزیز، غم و اندوهی بزرگ بر دل هر ایرانی نشاند.آتش نشانان فداکاری که جانها و دل هایشان آکنده از عشق و محبت بود، چه جسورانه جان خود را برای نجات هم میهنان خویش نثار کردند.اگر چه با تلاش و از خودگذشتگی این مهرورزان جاوید، شعله های آتش در ساختمان پلاسکو تهران فروکش کرد، اما شعله‌های بی‌قراری در سوگ جان باختن این بزرگمردان بی ادعا در دل ما هیچگاه فروکش نخواهد نمود.

دیروز وقتی بازیکن برزیلی تیم مس سونگون ورزقان در یکی از حساس ترین دقایق بازی، گل برتری تیم را مقابل آذرخش بندرعباس به ثمر رساند و به سوی بنر تسلیت شهادت آتش نشانان حادثه تلخ ساختمان پلاسکو رفت و با اشاره دست، گل خود را تقدیم روح آن غیور مردان جان بر کف نمود، دیگر نتیجه بازی برایم اهمیتی نداشت و شوقی شگرف تمام وجودم را در بر گرفت. گویی تمام خواسته هایم را از اخلاق و فرهنگ در ورزش، یکجا از او هدیه گرفتم.

همانگونه که نام و یاد پرآوازه آن شهدای گرانقدر برای همیشه در تاریخ پُرافتخار ایران اسلامی خواهد درخشید، تاینان داسیلوا نیز با این حرکت خودجوش، نام خود را در میان برگ های تاریخ باشگاه مس سونگون ورزقان جاودانه کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس یکشنبه , ۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۹

حرکت ارزشمندى بود،در ضمن در ابتداى این بازى از آتشنشان خوب تیم آذرخش محمد حسینى نژاد هم تقدیر شد اما متاسفانه نه اخبار و صفحات مربوطه این موضوع رو پوشش دادن و نه پایگاه خبرى،فرصت رو غنیمت شمرده به عنوان یه هوادار آذرخش از جناب حسینى نژاد و همه آتشنشانان فداکار کشورم تقدیر وتشکر میکنم روح شهداى آتشنشان قرین رحمت الهى باشد