کد خبر : 87815
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 بهمن 1395 - 11:50
-

فخیم: نشان دادیم دبیری تبریز شایسته قهرمانی است/ ۳ امتیاز بازی‌های خانگی را از دست نمی‌دهیم

فخیم: نشان دادیم دبیری تبریز شایسته قهرمانی است/ ۳ امتیاز بازی‌های خانگی را از دست نمی‌دهیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فرهاد فخیم در خصوص پیروزی تیمش مقابل تیم فوتسال شهروند ساری در لیگ برتر اظهار داشت: قبل از بازی به خوبی تیم شهروند ساری را آنالیز کرده بودیم. تلاش کردیم که با اجرای دستورات کادرفنی بتوانیم ۳ امتیاز بازی را کسب کنیم. وی ادامه داد: در بازی مقابل شهروند در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فرهاد فخیم در خصوص پیروزی تیمش مقابل تیم فوتسال شهروند ساری در لیگ برتر اظهار داشت: قبل از بازی به خوبی تیم شهروند ساری را آنالیز کرده بودیم. تلاش کردیم که با اجرای دستورات کادرفنی بتوانیم ۳ امتیاز بازی را کسب کنیم.
وی ادامه داد: در بازی مقابل شهروند در نیم‌فصل اول به ناحق تک‌امتیاز ما گرفته شد ولی در بازی برگشت نشان دادیم که دبیری تبریز شایسته قهرمانی است و در هر شرایطی همه تلاش‌مان را برای کسب نتایج مدنظر انجام می‌دهیم.
بازیکن تیم فوتسال دبیری تبریز تصریح کرد: در حال حاضر دبیری تبریز با تفاضل گل بهتر نسبت به تأسیسات در رده سوم است ولی تیم‌های گیتی پسند و مس سونگون فاصله خود را نسبت به سایر تیم‌ها بیشتر کرده‌اند.
فخیم خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط جدول، رقابت خیلی تنگاتنگی بین تیم‌های بالای جدول وجود دارد ولی ما به هیچ عنوان دست از تلاش برنمی‌داریم و هدفمان را معطوف به قهرمانی در لیگ برتر کرده‌ایم.
وی در پایان صحبت‌هایش گفت: به هیچ عنوان ۳ امتیاز بازی‌های خانگی را از دست نمی‌دهیم و خوشبختانه شرایط خوبی هم در تیم حاکم است تا بتوانیم به هدف‌گذاری باشگاه در این فصل برسیم.

منبع:میزان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.