کد خبر : 87973
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 بهمن 1395 - 17:38
-

بهادری: جایگاه هشتم جدول شایسته فرش‌آرا نیست

بهادری: جایگاه هشتم جدول شایسته فرش‌آرا نیست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،قدرت بهادری در خصوص بازی تیمش مقابل ملی حفاری اهواز عنوان کرد: بازی جنگنده‌ای داشتیم و می‌دانستیم که تیم حریف تمام توان خود را برای این دیدار به نمایش می‌گذارد. در همین راستا تمرینات مثمرثمری برای مقابله با این تیم خوب و با تکنیک انجام دادیم. خوشبختانه توانستیم با هماهنگی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،قدرت بهادری در خصوص بازی تیمش مقابل ملی حفاری اهواز عنوان کرد: بازی جنگنده‌ای داشتیم و می‌دانستیم که تیم حریف تمام توان خود را برای این دیدار به نمایش می‌گذارد. در همین راستا تمرینات مثمرثمری برای مقابله با این تیم خوب و با تکنیک انجام دادیم. خوشبختانه توانستیم با هماهنگی بیشتر و استفاده از موقعیت‌های بدست آمده به گل دست پیدا کنیم و این تیم قدرتمند را در مشهد شکست دهیم.
وی ادامه داد: حضور هوادران پرشور مشهدی در این دیدار بسیار تاثیر گذار بود به نظر من فرش آرا روند بسیار خوبی را در نیم فصل دوم آغاز کرده است، امید داریم بتوانیم با انجام تمرینات در هر بازی نتایج خوبی کسب کنیم.
بازیکن تیم ملی فوتسال درخصوص جایگاه تیمش اظهار کرد: قطعا جایگاه اصلی فرش آرا با توجه به عملکرد زیبا و خوبش در جدول لیگ برتر هشتم نباید باشد، امیدواریم بتوانیم با پیروزی در بازی‌های آینده جزء تیم‌های برتر جدول باشیم.
بهادری درخصوص بازی آینده تیمش مقابل گیتی پسند اصفهان بیان کرد: جدال مقابل تیم صدر جدول لیگ برتر کار بسیار دشواری است. تمام برنامه‌ها را برای نبرد با این تیم در اصفهان انجام خواهیم داد و امیدواریم با روحیه بالا این تیم را در شهر خود شکست دهیم.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ايمان چهارشنبه , ۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۶

به خدا اینجای جدول با مربی که شما دارین از سرتونم زیادیه هرکی که تخت کوچ دست بگیره مربی نیست که