کد خبر : 87922
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 بهمن 1395 - 9:47
-

حیدریان:تا همین جا نیز نتایج خوبی کسب کرده‌ایم /بازیکنان یاسین پیشرو برابر ارژن شجاعانه دفاع کردند

حیدریان:تا همین جا نیز نتایج خوبی کسب کرده‌ایم /بازیکنان یاسین پیشرو برابر ارژن شجاعانه دفاع کردند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال یاسین پیشروی قم با بیان این که این تیم دروازه بان سوم ندارد گفت: بازیکنان یاسین پیشرو برابر ارژن شجاعانه دفاع کردند. محمد رضا حیدریان در مورد مسابقه یاسین پیشرو برابر ارژن فارس در لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: بازی با ارژن روند خوبی داشت اما در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال یاسین پیشروی قم با بیان این که این تیم دروازه بان سوم ندارد گفت: بازیکنان یاسین پیشرو برابر ارژن شجاعانه دفاع کردند.
محمد رضا حیدریان در مورد مسابقه یاسین پیشرو برابر ارژن فارس در لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: بازی با ارژن روند خوبی داشت اما در ۸ دقیقه پایانی کار ما گره خورد و ما یکی از بازیکنان خود را از دست دادیم و در همان زمان که یک بازیکن کمتر داشتیم بار دیگر یک بازیکن ما کارت قرمز دریافت کرد و شرایط بسیار دشواری بر کار تاکتیکی ما حاکم شد.

وی افزود: بازیکنان ما فوق العاده و شجاعانه دفاع کردند و نه تنها در این شرایط استثنایی و ویژه که هر تیمی در شرایط بازی ۳ نفره هر لحظه ممکن است گل دریافت کند توانستیم مقاومت کنیم و سپس با پشت سر گذاشتن این وضعیت فوق العاده حتی به یک گل دیگر هم برسیم.

سرمربی تیم فوتسال یاسین پیشروی قم گفت: داور مسابقه در صحنه اخراج دوم و کارت قرمز ناصر اطمینان می‌توانست کارت زرد دوم را به ناصر اطمینان ندهد و کار را مدیریت کند و این مسئله هم کار ما را سخت کرد و هم با توجه به این که تیم حریف به گل نمی‌رسید اعتراضاتی به داور مسابقه می‌شد که این موضوع کار را برای تیم داوری سخت کرد.

حیدریان بیان داشت: مسعود ایازی عملکرد خوبی داشت و چند توپ فوق العاده را دفع کرد اما روی گل اول و سوم تیم ارژن می‌توانست واکنش بهتری انجام دهد و من در بین ۲ نیمه هم به ایازی گفته بودم که بازیکن رأس حریف میل به زدن ضربه چیپ دارد اما در گل دوم با این که توپ ارتفاع داشت انتظار واکنش بهتری داشتم اما در مجموع عملکرد وی راضی کننده بود.

وی عنوان کرد: متأسفانه در این بازی مسعود ایازی سه اخطاره شد و ما باید در بازی بعد هم مثل همین بازی با یک دروازه بان به میدان برویم چنان که در بازی با ارژن هم مجتبی نصیری نیا محروم بود و در بازی بعدی با مس سونگون در تبریز باید بدون ایازی بازی کنیم.

سرمربی تیم فوتسال یاسین پیشروی قم در مورد فقدان دروازه بان روی نیمکت یاسین پیشرو تصریح کرد: ما ۲ دروازه بان داشتیم و از ابتدا هم دروازه بان سومی در فهرست یاسین پیشرو قرار نداشته است و اگر بازی گره می‌خورد و ایازی را به هر دلیلی از دست می‌دادیم در نظر داشتیم از آرایش پاورپلی استفاده کنیم.

حیدریان گفت: با توجه به بضاعت ما و بازیکنانی که در اختیار داریم تا همین جا نیز نتایج خوبی کسب کرده‌ایم و تیم‌هایی هستند که به مراتب بهتر از ما بازیکن گرفته‌اند اما نتایج خوبی ندارند و ما باید سعی کنیم در مسابقه با تیم‌های بالای جدول امتیاز کسب کنیم تا بتوانیم تا آخر فصل همین جایگاه را حفظ کنیم.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.