کد خبر : 87934
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 بهمن 1395 - 10:22
دسته‌بندی نشده
-

لک:هر کجا غفلت کنیم دچار مشکل خواهیم شد/ وضعیت جدول و رقبا برای ما اهمیتی ندارد/ بازیکنانم با حداکثر توان و انگیزه کار می‌کنند

لک:هر کجا غفلت کنیم دچار مشکل خواهیم شد/ وضعیت جدول و رقبا برای ما اهمیتی ندارد/ بازیکنانم با حداکثر توان و انگیزه کار می‌کنند
سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان گفت:‌ اکنون شرایط جدول و رقبای‌مان برای ما اهمیتی ندارد و تمام تمرکزمان روی تیم خودمان است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا لک در خصوص برتری ۴ بر ۲ تیمش مقابل شهرداری ساوه اظهار داشت: در این مقطع از فصل با توجه به شرایط جدول بازی کردن با هر تیمی سخت است، مخصوصاً بازی کردن با شهرداری در زمین خودش شرایط خاص خودش را دارد. می‌دانستیم که ابتدا باید فضای ضدحمله را از تیم حریف بگیریم و بعد از آن تیم شهرداری را از قالب تاکتیک تیمیش خارج کنیم. خدا را شکر بچه‌ها این کار را به خوبی انجام دادند و توانستند به تیم حریف فشار بیاورند. ما سه امتیاز بازی را به دست آورده و به روندمان ادامه دادیم.

وی در مورد اختلاف امتیازی که بین گیتی‌پسند و سایر تیم‌ها ایجاد شده است، تصریح کرد: ما وقتی با بازیکنان صحبت می‌کنیم همه به این اعتقاد داریم که در هر بازی تمام تمرکزمان روی همان بازی باشد. حقیقتاً تیم‌های انتهای جدولی که با آن‌ها بازی می‌کنیم هیچ چیزی کم‌تر از تیم‌های بالای جدول ندارند. ما هدف‌مان این است که بازی به بازی پیش برویم و تمرکزمان را از دست ندهیم تا به دیدار‌های مستقیم با رقبای‌مان برسیم. بعد از اینکه بازی‌مان مقابل دبیری لغو شد، برنامه کوتاه مدتی با بازیکنان آماده کردیم و طبق آن از پنج بازی خودمان حداکثر امتیاز را می‌خواهیم. اکنون نه شرایط جدول و نه جایگاه رقبای‌مان برای ما اهمیتی ندارد و تمام تمرکزمان روی تیم خودمان است. بارها به بازیکنانم گفته‌ام سه امتیاز بازی با تیم‌های مانند طرح و توسعه یا شهرداری ساوه هیچ تفاوتی با سه امتیاز بازی با تأسیسات، مس یا دبیری ندارد و هر کجا غفلت کنیم دچار مشکل خواهیم شد.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند در ادامه افزود: بازیکنان ما مقابل تیم‌های بزرگ از لحاظ انگیزشی شرایط بهتری دارند و نیازی نیست در این زمینه روی آنها کار کنیم، اما برابر تیم‌های انتهای جدولی انگیزه دادن به بازیکنان کار سختی است. خوشبختانه بچه‌ها در این چند هفته عملکرد خوبی از خود نشان دادند و امیدواریم همین روند را ادامه بدهیم و به هدف‌مان که قهرمانی در پایان فصل است برسیم. بچه‌ها نیز با توجه به تجربه‌ای که دارند خیلی خوب کار می‌کنند و همه تمرکزشان روی قهرمانی متمرکز شده است. چیزی که در این روز‌ها بسیار من را خوشحال می‌کند این است که  بچه‌‌ها با حداکثر توان و انگیزه‌ کار می‌کنند و این برای تیم بزرگی مانند گیتی‌پسند خیلی مهم است و اهمیت دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۹

آخرین سالیه که تو اصفهانی شک نکن چه قهرمان بشی چه نشی البته ایشالا که قهرمان بشن بچه ها چون اونا دارن واقعا زحمت میکشن.

رسول سه شنبه , ۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۹:۴۲

داشتن مربی ای مثل رضالک لیاقت میخواد

نام ... دوشنبه , ۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹

حفاری سرورته

نام ... دوشنبه , ۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳

فعلا ک فرش آرا شده سرور حفاری.خخخخخ

نام ... دوشنبه , ۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱

آقا شما به این بازیکنا چیزی نگی ام قهرمانن اونا علمشون از شما بیشتر ه.