کد خبر : 88005
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 بهمن 1395 - 13:34
-

جزئیات کامل جلسه امروز هیات رئیسه/ نتیجه بازی شهروند و دبیری اعلام شد

جزئیات کامل جلسه امروز هیات رئیسه/ نتیجه بازی شهروند و دبیری اعلام شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، جلسه هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال صبح امروز با حضور علی کفاشیان- نایب رئیس اول فدراسیون و سرپرست کمیته فوتسال، کاظم سلیمانی-سرپرست دبیری کمیته فوتسال، کریم منصوری، سعید نجاریان، محمد غفاری و حامد نجفی (اعضای هیات رئیسه) در محل سازمان لیگ فوتسال برگزار شد. مصوبات هیات رئیسه فوتسال به

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، جلسه هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال صبح امروز با حضور علی کفاشیان- نایب رئیس اول فدراسیون و سرپرست کمیته فوتسال، کاظم سلیمانی-سرپرست دبیری کمیته فوتسال، کریم منصوری، سعید نجاریان، محمد غفاری و حامد نجفی (اعضای هیات رئیسه) در محل سازمان لیگ فوتسال برگزار شد.
مصوبات هیات رئیسه فوتسال به شرح زیر است:
– مقرر شد تا ثبت نام تیم های لیگ دسته دوم صورت بگیرد و الویت با تیم هایی خواهد بود که در آن استان تیم نداشته باشند و امکانات و تجهیزات لازم را برای حضور در مسابقات به جهت توسعه فوتسال در سطح کشور داشته باشند.
– پس از بررسی های مختلف در خصوص اتفاقاتی که در بازیهای لیگ مانند جلوگیری آشکار از گل حریف و عدم حضور تیم ها در مقابل یکدیگر، مقرر شد تا در جلسه با حضور مسئول کمیته تدوین و مقررات، آیین نامه ها در این خصوص بررسی و در جلسه آتی هیات رئیسه تصمیم گیری صورت گیرد.
-در مورد بازیکن جدید که تیم دبیری تبریز با آن قرار داده بسته است، مقرر شد تا از مرکز خدمت مقدس سربازی نیروهای مسلح استعلام و چنانچه نتیجه مثبت باشد، اجازه بازی برای این بازیکن صادر می شود.
-در خصوص ابلاغ تصمیم کمیته محترم انضباطی برای تصمیم گیری در مورد نتیجه بازی بین تیم های شهروند سازی و دبیری تبریز که مطابق بند ۸۴ آیین نامه انضباطی آن را بر عهده کمیته برگزاری قرار دده، با توجه به گزارش داور مسابقه که گل پنجم تیم شهروند ساری را مورد قبول قرار داده است و نتیجه تا قبل از ترک زمین توسط دبیری تبریز ۵ بر ۴ به نفع تیم شهروند ساری شده است، کمیته مسابقات تصمیم به اعمال نتیجه بازی ۵ بر صفر به نفع تیم شهروند ساری گرفت.
-در خصوص علی عابدین مقرر شد تا ادامه حضور این بازیکن برای شرکت در مسابقات لیگ برتر منوط به پرداخت جریمه مالی از سوی وی شد.
منبع: سایت فدراسیون

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۹

حتما جریمه علی عابدین را مثل پرداختهای قبلی که جلوجلو پول گرفت با توجه به علاقه آقای جنتی به ایشان از حساب شخصی سریعا پرداخت میکنند

امير چهارشنبه , ۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۹

رانت بازی دیگه نه فکر کردین ۵-٠ به نفع دبیری میکنن تا وقتی این نجاریانو منصوری تو فوتسال هستن این فوتسال پاک نیست

نام ... چهارشنبه , ۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۷

دوست داشتی ه نفع دبیری بشه مگه؟
نگران نباش رانت بازی دبیری یشتر از نجاریان هستش
ولی به موقع خرجش میکنه پسر