کد خبر : 88324
تاریخ انتشار : شنبه 9 بهمن 1395 - 15:33
-

خوراکچی:چهار برد ما زمانی مشخص می شود که مس را شکست بدهیم/نمی‌توانیم به تیم ملی بازیکن ندهیم/ تیم ملی هم با باشگاه های فوتسال همکاری کند

خوراکچی:چهار برد ما زمانی مشخص می شود که مس را شکست بدهیم/نمی‌توانیم به تیم ملی بازیکن ندهیم/ تیم ملی هم با باشگاه های فوتسال همکاری کند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمود خوراکچی بعد از برد سه بر صفر تیم تاسیسات مقابل آذرخش بندرعباس در لیگ برتر فوتسال گفت: آذرخش به لحاظ فنی تیم خوبی است اما حقش نیست که در جدول رده بندی موقعیت این چنینی داشته باشد. تیم آذرخش خیلی خوب ظاهر شد و بازیکنان ما هم خیلی خوب

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمود خوراکچی بعد از برد سه بر صفر تیم تاسیسات مقابل آذرخش بندرعباس در لیگ برتر فوتسال گفت: آذرخش به لحاظ فنی تیم خوبی است اما حقش نیست که در جدول رده بندی موقعیت این چنینی داشته باشد. تیم آذرخش خیلی خوب ظاهر شد و بازیکنان ما هم خیلی خوب بودند.
وی افزود: در مسابقات لیگ وقتی تیم‌های پایین جدول مقابل تیم‌های بزرگ قرار می گیرند با انگیزه زیادی بازی می کنند و می خواهند بازی قابل قبولی به نمایش بگذارند و اختلافات تیمی کنار می رود. در واقع انگیزه انتهای جدولی‌ها باعث می شود کار برای تیم‌های بالای جدولی سخت شود و همین سختی را ما در بازی مقابل آذرخش احساس کردیم.
مدیر فنی تیم فوتسال تاسیسات دریایی با اشاره به دو کارته بودن سنگ سفیدی و نظری گفت: به این ۲ بازیکن برای بازی با مس سونگون که حکم شش امتیاز برای ما دارد، نیاز داریم به همین علت با ریسکی که کردیم در بازی با آذرخش از آنها استفاده نکردیم تا برای مسابقه بعدی این ۲ بازیکن را از دست ندهیم.
وی ادامه داد: ریسک ما جواب داد و ۲ بازیکن جایگزین سنگ سفیدی و نظری نمایش خوبی داشتند. وحید سیفان که بعد از مدت‌ها به جای نظری درون دروازه قرار گرفت، نشان داد که از نظری خیلی چیزها یاد گرفته است. خوشحالیم که یک دروازه بان استاندارد به فوتسال ایران معرفی کرده ایم.
خوراکچی در خصوص بازی با مس در هفته آینده لیگ برتر گفت: بازی ما در تبریز مقابل مس بسیار سخت است. با روحیه بالایی مقابل این تیم قرار می گیریم چرا که چهار بازی قبلی را برده ایم. البته این چهار برد ما زمانی مشخص می شود که مس را شکست بدهیم.
مدیر فنی تیم تاسیسات دریایی درباره تشکیل اردوی تیم ملی فوتسال افزود: همیشه از برنامه های تیم ملی حمایت می کنیم اما کادر فنی تیم ملی هم باید بداند که هم اکنون تیم ها روزهای حساسی در لیگ سپری می کنند.
وی ادامه داد: اگر قرار است برنامه ای برای تیم ملی ارائه شود، مستلزم آن است که کمیته فوتسال یک هماهنگی با مربیان لیگ برتر داشته باشد. نمی توانیم بازیکن به تیم ملی ندهیم ولی تیم ملی هم باید با ما همکاری داشته باشد تا در این روزهای پایانی لیگ و حساسیت جدول متضرر نشویم.
منبع:خبرگزاری صدا و سیما
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

فرهاد شنبه , ۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۹

آقا محمود حالت بد نشه یه وقت!!!!مس را ببرید؟؟؟؟مگه میشه؟مگه میتونین؟