کد خبر : 88557
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 بهمن 1395 - 23:52
دسته‌بندی نشده
-

صانعی: از عملکرد بازیکنانم راضی ام/ اوکراین بهتر از روسیه است

صانعی: از عملکرد بازیکنانم راضی ام/ اوکراین بهتر از روسیه است
سرمربی تیم ملی امید ایران گفت: تیم اوکراین هم تیم بسیار خوبی است که از تیم روسیه خیلی بهتر و روان تر بازی‌ می‌کرد و توانست فشار خوبی روی تیم ما بیاورد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،علی صانعی سرمربی تیم امید ایران در مصاحبه با خبرنگار fut5al در رابطه با بازی امروز تیمش در برابر اوکراین گفت: بازی امروز بازی خیلی خوبی بود. تیم اوکراین هم تیم بسیار خوبی است که از تیم روسیه خیلی بهتر و روان تر بازی‌ می‌کرد و توانست فشار خوبی روی تیم ما بیاورد. از عملکرد بازیکنان خودمان رضایت دارم . البته اگر در زدن ضربات آخر بهتر عمل می کردند، می توانستیم این بازی را با اختلاف چند گل پیروز شویم.
صانعی در ادامه افزود: با توجه به تمرینات پر فشاری که در این چند وقت داشتیم و بازی تدارکاتی که برگزار کردیم، بدن های بازیکنان ما نسبت به تیم اوکراین خسته تر‌ بود. همچنین ما هم مثل تیم اوکراین برای اولین بار در این سالن بازی می کردیم.  اما با همه این تفاسیر باز هم بچه ها تمام تلاش خود را کردند و بنده هم از بازی‌ ها آن ها راضی هستم.
سرمربی تیم امید ایران در مورد بازی فردا با تیم اوکراین افزود: ما در بازی فردا سعی می‌کنیم از بقیه نفرات مان هم استفاده کنیم. با توجه به شرایطی که در بازی پیش می آید، نفرات را جایگزین خواهیم کرد. این بازی های دوستانه گام بلندی برای رسیدن به نفرات اصلی و نهایی ما می باشد .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.