کد خبر : 88448
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 بهمن 1395 - 14:39
-

عراقی زاده:برای قهرمانی باید بیش از ۶۵ امتیاز گرفت/اگر بازیکنان و کادر فنی ما فکر کرده اند فاصله ۸ امتیاز حاشیه امنیت دارد سخت در اشتباهند

عراقی زاده:برای قهرمانی باید بیش از ۶۵ امتیاز گرفت/اگر بازیکنان و کادر فنی ما فکر کرده اند فاصله ۸ امتیاز حاشیه امنیت دارد سخت در اشتباهند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمدحسین عراقی زاده قائم مقام باشگاه گیتی پسند گفت: امسال لیگ نسبت به سالهای قبل بسیار سخت تر و پویاتر شده و ترافیک مدعیان قهرمانی در بالای جدول گواه این ادعاست. وی گفت: علیرغم فاصله ۸ امتیازی با تیم دوم اعتقاد دارم همچنان تیم های دبیری ، تاسیسات، مس و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمدحسین عراقی زاده قائم مقام باشگاه گیتی پسند گفت: امسال لیگ نسبت به سالهای قبل بسیار سخت تر و پویاتر شده و ترافیک مدعیان قهرمانی در بالای جدول گواه این ادعاست.
وی گفت: علیرغم فاصله ۸ امتیازی با تیم دوم اعتقاد دارم همچنان تیم های دبیری ، تاسیسات، مس و گیتی پسند به ترتیب از شانس قهرمانی برخوردارند.
عراقی زاده گفت: در سالهای قبل برای قهرمان شدن رسیدن به ۵۳ امتیاز تیم را قهرمان می کرد ولی امسال برای قهرمانی باید بیش از ۶۵ امتیاز کسب کرد.
قائم مقام گیتی پسند گفت: ما هفت فینال داریم که اولین آن با دانشگاه آزاد است و نباید فراموش کنیم که دانشگاه همان تیمی است که ۳ امتیاز از قهرمان سال قبل یعنی تاسیسات گرفته است.
عراقی زاده در ادامه گفت: اگر بازیکنان و کادر فنی ما فکر کرده اند فاصله ۸ امتیاز حاشیه امنیت دارد سخت در اشتباهند.
همانطور که ما سال قبل توانستیم ۹ امتیاز اختلاف را به حداقل برسانیم پس دیگران نیز می توانند چنین کنند.
وی افزود: قطعا تیم های دبیری ، تاسیسات و مس با پشتوانه مدیریتی و کادری مجرب تا آخرین هفته خواهند جنگید .
عراقی زاده در پایان گفت: مهمترین پوئن ما برای قهرمانی این است که مدیریت باشگاه ، کادرفنی و همه بازیکنان ما تجربه های قبلی را دارند که تا هفته های پایانی ردیف های جدول قابل تغییر هستند و همین تیم های پایین جدول می توانند قهرمان لیگ را تغییر دهند.
وی در پایان از مردم خونگرم اصفهان و پرسنل گیتی پسند که در بازی های خانگی تنها تیم اصفهان در لیگ برتر فوتسال یعنی گیتی پسند را تنها نمی گذارند تشکر نمود.

منبع:سایت باشگاه گیتی پسند

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.