کد خبر : 88465
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 بهمن 1395 - 15:57
-

کشاورز: گیتی پسند به هیچ عنوان به رقبا توجهی ندارد/ تیم ملی بعد از جام جهانی فراموش شده است

کشاورز: گیتی پسند به هیچ عنوان به رقبا توجهی ندارد/ تیم ملی بعد از جام جهانی فراموش شده است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد کشاورز بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در خصوص وضعیت این تیم اظهار کرد: خوشبختانه شرایط تیم بسیار خوب است و تمام فکر ما رسیدن به عنوان قهرمانی است. وی ادامه داد: گیتی پسند به هیچ عنوان به رقبا توجهی ندارد و تمام تمرکز ما بر روی تیم و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد کشاورز بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در خصوص وضعیت این تیم اظهار کرد: خوشبختانه شرایط تیم بسیار خوب است و تمام فکر ما رسیدن به عنوان قهرمانی است.
وی ادامه داد: گیتی پسند به هیچ عنوان به رقبا توجهی ندارد و تمام تمرکز ما بر روی تیم و بازی های پیش رو است و امیدوار هستم بتوانیم روند خوبمان را ادامه دهیم.
کشاورز در پاسخ به سوالی در مورد بازی با دانشگاه آزاد اسلامی در هفته ۲۱ مسابقات لیگ برتر فوتسال بیان کرد: دانشگاه آزاد تیم قابل احترامی است و شرایط لیگ به گونه ای است که نمی توان تیم ها را به بالای و پایین جدولی تقسیم کرد و تمامی بازی ها سختی خود را دارند.
بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در خصوصیت وضعیتش بعد از مصدومیت طولانی مدت گفت: خدا را شاکرم که مصدومیتم به طور کامل بر طرف شده است و با در نظر گرفتن دیدار فرش آرا مشهد ۵ بازی متوالی است که در ترکیب تیم گیتی پسند حضور دارم و بسیار خوشحال هستم که می توانم به تیم کمک کنم.
کاپیتان سابق تیم ملی در پایان در خصوص وضعیت تیم ملی فوتسال بعد از مسابقات جام جهانی ۲۰۱۶ کلمبیا و امکانات محدود این تیم خاطر نشان کرد: فکر می کنم بعد از مسابقات جام جهانی نگاه مردم کشورمان به فوتسال تغییر کرد اما اما دید مسئولان نسبت به این ورزش هیچ تغییری نکرد و کم کم این عنوان بدست آمده فراموش شد. تیمی که در جهان سوم شده نیاز به نگاهی ویژه تر دارد و باید امکانات بیشتری برای آن فراهم شود تا بتواند افتخاراتی که بدست آورده را تکرار کند.
منبع:باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.