کد خبر : 88780
تاریخ انتشار : جمعه 15 بهمن 1395 - 14:47
-

درخواست فرانسه در شان فوتسال ما نبود/ دلیل تشکیل تیم امید بانوان

درخواست فرانسه در شان فوتسال ما نبود/ دلیل تشکیل تیم امید بانوان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان درباره بازی های تدارکاتی تیم ملی و تیم امید فوتسال ایران گفت: تیم زیر ۲۱ سال اوکراین که این هفته به ایران آمد و دو بازی خوب با تیم امیدهای ما انجام داد. عملکرد تیم ایران در این بازی که یک تساوی و یک برد برایمان به همراه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان درباره بازی های تدارکاتی تیم ملی و تیم امید فوتسال ایران گفت: تیم زیر ۲۱ سال اوکراین که این هفته به ایران آمد و دو بازی خوب با تیم امیدهای ما انجام داد. عملکرد تیم ایران در این بازی که یک تساوی و یک برد برایمان به همراه داشت، خیره کننده بود.

وی افزود: تیم فوتسال امید یکی از تکیه گاه های ما است. علت آن هم این است که کلید حضور تیم ایران در مسابقات المپیک زیر ۲۰ سال، دست این تیم است. مسابقات قهرمانی امیدهای آسیا سال آینده برگزار می شود و کشورهای قهرمان و نایب قهرمان، سهمیه حضور در مسابقات المپیک جوانان را کسب می کنند. به همین خاطر تیم امید ایران، مسئولیت خطیری را بر عهده دارد.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال در خصوص برگزاری بازی های تدارکاتی دیگر برای تیم امید، تصریح کرد: ما مذاکراتی با چند کشور داشتیم. حتی با فرانسه به توافق رسیدیم ولی درخواستهای فرانسه در شان ایران که تیم سوم جام جهانی شد، نبود. با این حال با عراق و ازبکستان هم رایزنی کردیم و تیم های ملی و امید ایران دو بازی با این تیم ها انجام می دهد. یک دیدار هم با کرواسی پیش بینی کرده ایم.

ترابیان در ادامه از قطعی شدن حضور «الینی سیلوا» مربی بدنساز برزیلی در تیم ملی خبر داد و گفت: ما مفاد قرارداد را برای سیلوا ارسال کردیم. رفرنس ویزای سیلوا هم آمده و این مربی در اولین فرصت برای مذاکره نهایی به ایران خواهد آمد. ابتدا قراردادی ۶ ماهه با سیلوا می بندیم و یکی از شروط ما هم این بوده که سیلوا مربی بدنساز تمام تیم های ملی در رده های سنی مختلف باشد. همچنین از سیلوا برای برگزاری کلاسهای مختلف بدنسازی فوتسال استفاده خواهیم کرد. یکی از نقص های فوتسال ما بدنسازی است که امیدواریم با شرکت مربیان ایرانی در دوره های آموزشی الینی، این مشکل هم رفع شود.

وی همچنین با اشاره به برگزاری جلسه کمیته فنی با حضور علی کفاشیان و مسئولان تیم فوتسال بانوان، گفت: قرار شد مسئولان تیم بانوان به استعدادیابی بازیکنان جوان مشغول شوند تا این استعدادها در آینده به کار تیم ملی بیایند. الان وقتش رسیده که تغییراتی در تیم ملی بدهیم. در این مدت فاصله بزرگی بین تیم ملی و تیم زیر ۱۷ سال ایجاد شده است؛ در واقع بسیاری از استعدادهای بین این دو رده سنی، از بین می روند. برای همین مقرر شد تا تیم زیر ۲۱ سال تشکیل شود و خانم یاری سرمربی تیم زیر ۱۷ سال، همزمان در تیم زیر ۲۱ سال هم مشغول شود.

رئیس کمیته فنی در خصوص مخالفتش با حضور تیم بانوان در تورنمنت مالزی هم تاکید کرد: این تورنمنت قرار است بین باشگاه های مالزی برگزار شود. از آنجا که فدراسیون فوتبال مالزی درگیر این تورنمنت نیست، در شان ما نبود که در آن حاضر شویم.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.