کد خبر : 88859
تاریخ انتشار : جمعه 15 بهمن 1395 - 23:34
-

درگیری بازیکنان گیتی پسند با یکدیگر!/ ستاره ها پنالتی خراب کردند

درگیری بازیکنان گیتی پسند با یکدیگر!/ ستاره ها پنالتی خراب کردند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دو تیم دانشگاه آزاد تهران و گیتی پسند اصفهان از هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر فوتسال، عصر جمعه در سالن پیامبر اعظم تهران به مصاف هم رفتند. گیتی پسند صدرنشین  برای حفظ فاصله اش با سایر رقبا و نزدیک تر شدن به قهرمانی به سه امتیاز

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دو تیم دانشگاه آزاد تهران و گیتی پسند اصفهان از هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر فوتسال، عصر جمعه در سالن پیامبر اعظم تهران به مصاف هم رفتند.
گیتی پسند صدرنشین  برای حفظ فاصله اش با سایر رقبا و نزدیک تر شدن به قهرمانی به سه امتیاز این بازی چشم دوخته بود. از آن طرف دانشگاه آزاد قعرنشین که چیزی برای از دست دادن نداشت، امیدوار به امتیاز گرفتن از صدرنشین لیگ بود. همین کافی بود که حساسیت این بازی دوچندان شود.
در شروع نیمه اول این بازی هر دو تیم نمایش خوبی از خود بجا گذاشتند و بازی تقریبا برابری را شاهد بودیم.  اما این تیم گیتی پسند بود که توانست با استفاده از تجربه یارانش و تیزهوشی مهدی جاوید، اولین گل بازی را به ثمر برساند. در ادامه بازی، مهدی جاوید، نمایش خوب خود را با زدن یک گل زیبای دیگر تکمیل کرد و تیمش را در این بازی دو گله کرد. اواخر این نیمه بود که دانشگاه آزاد توانست توسط بهروز جعفری یکی از گل های خورده را جبران کند و فاصله را به حداقل برساند.
با شروع نیمه دوم گیتی پسندی ها بازی هجومی را به نمایش گذاشتند و توانستند توسط مورنو اندوخته های خود را به سه گل افزایش دهند. در ادامه یاران محمود قاضی که چیزی برای از دست دادن نداشتند بازی سراسر هجومی را در دستور کار خود قرار دادند و موقعیت های زیادی را هم روی دروازه گیتی پسند ایجاد کردند. این حملات بالاخره به ثمر نشست و هادی بافنده اختلاف را به حداقل رساند. تیم دانشگاه رو به استفاده از سیستم پاورپلی آورد و در اواخر بازی بود که صاحب یک پنالتی شد و توانست توسط دانیال گیویلی بازی را به تساوی بکشاند. در این بازی گیتی پسند هم موقعیت های فراوانی را روی دروازه دانشگاه خلق کرد که عملکرد عالی جواد اسفندیاری، مانع از به ثمر رسیدن گل های بیشتر برای اصفهانی ها شد. در آخرین حمله گیتی پسند بود که آنها توانستند از پنج خطا شدن تیم دانشگاه استفاده کنند و صاحب یک پنالتی نقطه دوم شوند. جدال اسفندیاری و جاوید در ۵ ثانیه مانده به پایان بازی، صحنه زیبایی را رقم زد. برنده این جدال رودررو اسفندیاری بود و وی توانست پنالتی جاوید را مهار کند تا یک امتیاز شیرین برای تیمش به ارمغان آورده باشد .
این بازی زیبا و درگیرانه در نهایت با تساوی سه بر سه خاتمه یافت. توقف گیتی پسند در این دیدار باعث خوشحالی سایر مدعیان لیگ شد.

حواشی بازی:
– با توجه به جذابیت این بازی و برگزاری آن در آخر هفته، تماشاچیان زیادی از این بازی استقبال کرده بودند.
– محمدرضا پهلوان( مدیرعامل دانشگاه آزاد) کاظم سلیمانی(سرپرست دبیرکمیته فوتسال) امیرشمسایی (سرمربی سابق تاسیسات) حسین صدقی (سرپرست سابق دانشگاه آزاد)حسین افضلی و  رضا زرخانلی از میهمانان ویژه این دیدار بودند.
– محمد هاشم زاده مربی گیتی پسند از روی سکوها کار را دنبال می کرد.
– در صحنه ای در نیمه اول این بازی، بین سعید افشار و مورنو بازیکنان گیتی پسند، درگیری لفظی شدیدی بوجود آمد که با دخالت کشاورز و حسن زاده ختم بخیر شد.
– احمد اسماعیل پور در اواخر نیمه اول این دیدار مصدوم شد و قادر به ادامه بازی نبود.
– در نیمه دوم که بازی درگیرانه دنبال می شد، دانشگاه آزاد خیلی زود پنج خطائه شد. گیتی پسند با استفاده از این شرایط  صاحب دو پنالتی نقطه دو شد که یکی توسط حسن زاده و دیگری توسط جاوید از دست رفت.
– بعد از اعلام اولین پنالتی نقطه دو برای گیتی پسند، تعدادی از تماشاچیان از الفاظ زشتی علیه داور مسابقه استفاده کردند که واکنش شدید پهلوان(مدیرعامل دانشگاه) را بدنبال داشت. پهلوان در این صحنه از جای خود بلند شد و به نزدیک خط آمد و از آن تماشاچیان خواست که سکوت کنند. در این بین درگیری لفظی شدیدی بین او و  تماشاچی ها بوجود آمد.
– بازیکنان دانشگاه آزاد از کسب این یک امتیاز از صدرنشین لیگ بسیار خوشحال بودند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱:۵۷

این درگیری ها در تمرینات تیم هم زیاد دیده شده اما بیدرایتی و ناتوانی کادر فنی به این موضوع دامن زده.واقعا برای تیممون متاسفم.