کد خبر : 88926
تاریخ انتشار : شنبه 16 بهمن 1395 - 20:41
-

جدال برترین بازیکن فوتسال جهان با تومور مغزی

جدال برترین بازیکن فوتسال جهان با تومور مغزی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دوینیر دومینگز نتو ملقب به نتو، بازیکن تیم ملی فوتسال برزیل و باشگاه غیرت آلماتی قزاقستان با بیماری تومور مغزی دست و پنجه نرم می‌کند. برترین بازیکن فوتسال جهان در سال ۲۰۱۲ میلادی، جمعه شب در بیمارستانی در برزیل تحت عمل جراحی بسیار سختی قرار گرفت و بنا به گزارش

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دوینیر دومینگز نتو ملقب به نتو، بازیکن تیم ملی فوتسال برزیل و باشگاه غیرت آلماتی قزاقستان با بیماری تومور مغزی دست و پنجه نرم می‌کند. برترین بازیکن فوتسال جهان در سال ۲۰۱۲ میلادی، جمعه شب در بیمارستانی در برزیل تحت عمل جراحی بسیار سختی قرار گرفت و بنا به گزارش رسانه‌های برزیلی عمل موفقی را پشت سر گذاشته است.

پیش از این نتو به اردوی تیم ملی فوتسال برزیل در کاتالونیا دعوت شده بود ولی با اعلام مصدومیت از تیم ملی خط خورد به فرائو، بازیکن تیم فوتسال بارسلونا به جای وی به تیم ملی دعوت شد. بعد از رسانه‌ای شدن مشکل این بازیکن، نتو پیش از عمل اعلام کرد، در قزاقستان پزشکان علائم تومور را تشخیص داده بودند، به برزیل آمدم و با تشخیص مجدد پرشکان برای عمل اقدام کردم. وی از همه خواسته بود برای سلامتی‌اش دعا کنن و اجازه دهند پیش از عمل کنار خانواده خود در برزیل باشد.

نتو متولد ۵ سپتامبر ۱۹۸۱ (۱۴ شهریور ۱۳۶۰) در شهر یوبرلاندیا کشور برزیل است. وی از سال ۲۰۰۴ پیراهن تیم ملی برزیل را به تن کرده است و در این مدت ۳۵ گل برای این تیم به ثمر رسانده است. نتو با دو گلی که در فینال جهام‌جهانی ۲۰۱۲ در وقت‌های اضافه مقابل اسپانیا به ثمر رساند باعث قهرمانی برزیل در آن مسابقات شد. وی همچنین مقام سومی جام‌جهانی ۲۰۰۴ را نیز در کارنامه دارد. وی که از سال ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۰ در برترین تیم فوتسال جهان، اینترمویستار بازی می‌کرد با این تیم توانست به ۲ قهرمانی لالیگا، ۳ قهرمانی کوپا اسپانیا، ۳ قهرمانی سوپر جام اسپانیا، ۲ قهرمانی جام باشگاه‌های اروپا و ۴ قهرمانی جام بین‌قاره‌ای باشگاه‌ها دست یابند. وی همچنین در سال ۲۰۰۳ قهرمانی در برزیل را به همراه تیم فوتسال یوبرا تجربه کرده بود. انتخاب به عنوان برترین عقب‌گیر لیگ فوتسال برزیل در سال ۲۰۱۱، قهرمانی در کوپا آمریکا در همان سال و انتخاب به عنوان برترین بازیکن آن مسابقات از دیگر افتخارات این عجوبه فوتسال برزیل است.

پایگاه خبری فوتسال ایران، آرزوی سلامتی و بازگشت مجدد به میادین برای این بازیکن مطرح فوتسال جهان دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.