کد خبر : 88871
تاریخ انتشار : شنبه 16 بهمن 1395 - 9:47
دسته‌بندی نشده
-

حیدریان:عادلانه ترین نتیجه مساوی بود/در زدن ضربات آخر با مشکل مواجه بودیم

حیدریان:عادلانه ترین نتیجه مساوی بود/در زدن ضربات آخر با مشکل مواجه بودیم
سرمربی تیم فوتسال یاسین پیش رو قم گفت: با توجه به تلاش ها و حمله های تیم ما به ویژه در نیمه دوم، گمان می کنم که اگر به نتیجه مساوی دست می یافتیم، عادلانه بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمدرضا حیدریان جمعه شب پس از پایان دیدار این تیم با دبیری تبریز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در نیمه نخست بازیکنان ما عملکرد خوبی نداشتند، ولی در نیمه دوم فوق العاده ظاهر شدند و توانستیم بازی باخته را به مساوی تبدیل کنیم، اما در یک غافلگیری گل سوم را دریافت کردیم.
وی با بیان این که پس از دریافت گل سوم، هر چه زدیم به درِ بسته خورد، اظهار کرد: شاید عادلانه ترین نتیجه مساوی بود، ولی به تیم دبیری تبریک می گویم چرا که تیم بسیار خوب و آماده ای هستند و در برخی از دقیقه های مسابقه نیز تیم ما را تحت فشار قرار دادند.
وی با بیان این که بازی خوبی انجام شد، خاطرنشان کرد: با توجه به این که چند بازی سنگین در پیش داریم، باید روی بازی های آتی تمرکز کنیم و امیدوار هستیم که بتوانیم به نتیجه های خوب و شایسته ای دست یابیم.
حیدریان، با بیان این که از بازی بازیکنان خود را راضی هستم، اظهار کرد: بازیکنان ما تلاش کردند، اما در زدن ضربه های آخر با مشکل مواجه بودیم و با وجود تلاش بازیکنان ما، دبیری توانست پیروز این میدان باشد.
سرمربی تیم فوتسال یاسین پیش رو قم در بخش دیگر سخنان خود، گفت: از واگذاری باشگاه اطلاع دقیق ندارم؛ هم چنین بازیکنان حدود ۳۰ درصد پولشان را دریافت کرده اند و چک دوم را هم به زودی دریافت می کنند و این درست نیست که بازیکن به خاطر نگرفتن پول بازی نکند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.