کد خبر : 88865
تاریخ انتشار : شنبه 16 بهمن 1395 - 0:02
-

قاضی: خوشحالم که توانستیم تیم را از بحران نجات دهیم/ به بازیکنانم افتخار می کنم

قاضی: خوشحالم که توانستیم تیم را از بحران نجات دهیم/ به بازیکنانم افتخار می کنم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمود قاضی سرمربی دانشگاه آزاد تهران در مصاحبه با خبرنگار fut5al در مورد بازی تیمش در برابر گیتی پسند ‌ گفت : ما در هفته های اخیر تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشته بودیم و غیر از بازی با حفاری که خوب عمل نکردیم، در سایر بازی ها

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمود قاضی سرمربی دانشگاه آزاد تهران در مصاحبه با خبرنگار fut5al در مورد بازی تیمش در برابر گیتی پسند ‌ گفت :
ما در هفته های اخیر تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشته بودیم و غیر از بازی با حفاری که خوب عمل نکردیم، در سایر بازی ها خوب ظاهر شده بودیم و فقط نتوانستیم خوب نتیجه بگیریم .
وی در ادامه افزود: ما برای این بازی در طول این هفته تمرینات پرفشار و خوبی را پشت سر گذاشتیم. در این بازی توانستیم خوب شروع کنیم و خوب هم به پایان برسانیم. تیم گیتی پسند به خاطر بازیکنان شاخص و مربی خوبی که دارد، کلکسیونی از تاکتیک ها را به نمایش می گذارد. ما امروز سعی کردیم که ارتباط خط عقب و خط جلو تیم گیتی پسند را قطع کنیم و خوشحالم که بچه ها در این امر موفق بودند و توانستند با اجرا کردن تمریناتی که از قبل کار کرده بودیم، از این بازی سربلند بیرون بیایند و از صدرنشین لیگ یک امتیاز شیرین را دشت کنند.
سرمربی دانشگاه آزاد خاطر نشان کرد: خیلی خوشحال هستم که توانستیم با کسب این امتیاز تیم را از بحران خارج کنیم و امیدوار هستم که بتوانیم در ادامه لیگ قدرتمند تر از قبل ظاهر شویم. به داشتن چنین بازیکنانی که تا لحظه آخر می جنگند و تلاش میکنند افتخار می‌کنم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.