کد خبر : 88877
تاریخ انتشار : شنبه 16 بهمن 1395 - 9:54
-

مظفر: چرخ لیگ امسال برایمان نچرخید/آرزو می‌کنم لیگ به زودی تمام شود

مظفر: چرخ لیگ امسال برایمان نچرخید/آرزو می‌کنم لیگ به زودی تمام شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،شهرزاد مظفر درباره تساوی تیمش مقابل پالایش نفت آبادان گفت: بازی خوبی را هر دو تیم انجام دادند، اما اواخر بازی روی تیم ما فشار زیادی بود. من از بازیکنانم راضی هستم، آنها تلاش‌شان را کردند اما نمی‌دانم چه بگویم. وی درباره داوری در این دیدار خاطرنشان کرد: چه فرقی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،شهرزاد مظفر درباره تساوی تیمش مقابل پالایش نفت آبادان گفت: بازی خوبی را هر دو تیم انجام دادند، اما اواخر بازی روی تیم ما فشار زیادی بود. من از بازیکنانم راضی هستم، آنها تلاش‌شان را کردند اما نمی‌دانم چه بگویم.

وی درباره داوری در این دیدار خاطرنشان کرد: چه فرقی می‌کند درباره داوری صحبت کنم؟ هر چه بگویم تهدید می‌کنند که یا باید به کمیته انضباطی بیایی یا محرومت می‌کنیم. در این دیدار پنالتی مسلم برای ما گرفته نشد. ۲ تکل از پشت روی بازیکنانم انجام دادند داور باید کارت قرمز می‌داد که نداد.

سرمربی تیم فوتسال بانوان دانشگاه آزاد در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه با این تساوی به نظر می‌رسد از عنوان قهرمانی دور شده‌اید، عنوان کرد: بله همین طور است. نمی‌دانم چرا چرخ این لیگ برای ما خوب نچرخید. از هر نظر که فکر کنید این لیگ اصلا به نفع ما نبود. آرزو می‌کنم لیگ به زودی تمام شود. هر چه تلاش می‌کنیم به اهداف‌مان نمی‌رسیم.

مظفر در ادامه با اعتراض به اینکه برخی تیم‌ها مقابل تیم‌های بالای جدول بازی نمی‌کنند، تصریح کرد: اسم این لیگ، لیگ نیست. اول فصل هم این حرف‌ها را گفتم. این چطور لیگی است که در ابتدای آن ۲ تیم کنار می‌روند؟ همه تیم‌ها یک بازی را برای خودشان کنار گذاشته‌اند که آن را انجام ندهند، این چطور لیگی است؟ ما ظرفیت برگزاری لیگ با ۱۲ و یا ۱۴ تیم را نداریم. بهتر است نظارت داشته باشیم تا تیم‌های بنیه‌دار در لیگ شرکت کنند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۷

اینهمه لابی کردی که می رود رشت نیاد اهواز
آخرش مساوی کردی