کد خبر : 88991
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 بهمن 1395 - 11:28
-

جدیدی زاده:منتظر لغزش دانشگاه آزاد هستیم/پتانسیل قهرمانی داشتیم

جدیدی زاده:منتظر لغزش دانشگاه آزاد هستیم/پتانسیل قهرمانی داشتیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رز جدیدی‌زاده در خصوص تساوی تیمش برابر دانشگاه آزاد در لیگ برتر فوتسال بانوان کشور، اظهار کرد: متاسفانه تیم ما از ابتدای فصل تاکنون خیلی از داوری ضربه خورده و داوری خیلی ما را اذیت کرده است. وی با بیان این که در نیمه اول بازی با دانشگاه آزاد از

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رز جدیدی‌زاده در خصوص تساوی تیمش برابر دانشگاه آزاد در لیگ برتر فوتسال بانوان کشور، اظهار کرد: متاسفانه تیم ما از ابتدای فصل تاکنون خیلی از داوری ضربه خورده و داوری خیلی ما را اذیت کرده است.

وی با بیان این که در نیمه اول بازی با دانشگاه آزاد از داوری متضرر شدیم، ادامه داد: باید داوران قوی‌تری را می‌گذاشتند، چرا که  صحنه‌هایی در بازی بود که کارت داشت ولی داور این کار را انجام نداد. اشتباهات داوری برای دو تیم بود و خانم مظفر، سرمربی حریف نیز معترض بود ولی داوری بیشتر به تیم ما ضربه زد.

سرمربی تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان گفت: در جایی از بازی، بازیکن حریف با خطایی که روی دروازه‌بان ما داشت، بینی او را شکست ولی داور خطا نگرفت و معتقد بود که توپ به بینی او خورده است. البته ما فیلمی از این صحنه را آماده کرده‌ایم تا به فدراسیون ارسال کنیم، هر چند که فایده‌ای هم ندارد و درست است که حق را مانند بازی با حفاری به ما می دهند ولی نتیجه که برنمی‌گردد.

 وی با تاکید بر این که اشتباهات داوری جزیی از داوری است و من قصد زیر سوال بردن داوری را ندارم، عنوان کرد: ما هم برای حضور در لیگ هزینه می‌کنیم ولی برخی سوت‌ها به ضرر تیم‌های بالایی لیگ زده می‌شود و داوران باید بتوانند بازی‌ها را مدیریت کنند. فدراسیون نیز باید سطح علمی داوران خود را بالاتر ببرد. بیشتر داوران خوب، کناره‌گیری کرده‌اند که دلیل آن را هم نمی‌دانم و اکنون هم می‌دانم که دست مسئولان برای انتخاب داور بسته است.

سرمربی تیم فوتسال پالایش نفت آبادان در ارزیابی از بازی نیز گفت: بازی فوق‌العاده زیبا بود و کسانی که بازی را دیدند از تماشای آن لذت بردند. دانشگاه آزاد و ملی حفاری از نیمکت قوی برخوردار هستند ولی من چنین نیمکتی را ندارم و در این بخش با مشکل مواجه هستم. در نیمه نخست حریف عالی کار کرد و چند موقعیت خوب به دست آورد و ما در ضد حمله دو گل خوردیم ولی در نیمه دوم توانستیم با به ثمر رساندن دو گل، بازی را به تساوی بکشانیم و به نظرم اگر دو دقیقه دیگر وقت داشتیم، می‌توانستیم بازی را به سود خودمان به پایان برسانیم.

وی در خصوص دیدار آینده تیمش برابر نماینده کرمان هم عنوان کرد: حریف تیم خوب و منسجمی است. این تیم از نظر بدنی و تاکتیکی نسبت به تیم ما ضعیف‌تر است و بازی سختی نداریم ولی دلیل نمی‌شود که این تیم را دست کم بگیریم. حریف مان اکنون در رده پنجم جدول رده بندی قرار دارد و بازی هفته گذشته خود را با نتیجه پرگل ۷ بر صفر برده است. برای این دیدار دروازه‌بان اول تیم را با توجه به مصدومیتی که برای او در بازی با دانشگاه آزاد پیش آمد، در اختیار نداریم.

جدیدی‌زاده در پایان با بیان این که تیمم پتانسیل قهرمانی داشت ولی نیمکت قوی نداشتیم، افزود: به هر حال منتظر لغزش دانشگاه آزاد هستیم تا بتوانیم جایگاه سومی‌مان را به جایگاه دومی تغییر دهیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.