کد خبر : 89161
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 بهمن 1395 - 12:37
-

جزئیات مراسم تقدیر از ملی پوشان فوتسال در تبریز

جزئیات مراسم تقدیر از ملی پوشان فوتسال در تبریز

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،‌ شهرداری تبریز تصمیم دارد در مراسمی ویژه با حضور مسئولان فدراسیون از ملی پوشان فوتسال ایران بابت کسب عنوان سومی جهان تقدیر کند. با توجه به برنامه مسابقات لیگ، طوری برنامه ریزی شده تا ملی پوشان بتوانند در این مراسم شرکت کنند. از همین رو بنا شده این مراسم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،‌ شهرداری تبریز تصمیم دارد در مراسمی ویژه با حضور مسئولان فدراسیون از ملی پوشان فوتسال ایران بابت کسب عنوان سومی جهان تقدیر کند. با توجه به برنامه مسابقات لیگ، طوری برنامه ریزی شده تا ملی پوشان بتوانند در این مراسم شرکت کنند. از همین رو بنا شده این مراسم در تاریخ ۲۹ بهمن برگزار شود چرا که تیم گیتی پسند با ۷ ملی پوش خود در روز ۲۸ بهمن با مس بازی دارد و پنج روز بعد هم در تبریز به مصاف دبیری می رود. بنابراین با توجه به ماندن گیتی پسندی ها در تبریز و حضور پرتعداد ملی پوشان در سه تیم دبیری، مس و گیتی پسند، بهترین زمان برای برگزاری مراسم، از سوی مسئولان برگزاری جشن انتخاب شده است.

همچنین هماهنگی های لازم برای حضور سنگ سفیدی، فرهاد توکلی، محمد طاهری و قدرت بهادری در تبریز به عمل آمده است. کمیته فوتسال تصمیم دارد در این مراسم از وحید شمسایی نیز تقدیر کرده و جایزه بهترین بازیکنی او در سال ۲۰۱۵ آسیا را به او دهد. اصغر حسن زاده جایزه بهترین بازیکن سال ۲۰۱۶ آسیا را هم دریافت خواهد کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

احمد سه شنبه , ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵

همین مراسم باعث میشه تمرکز گیتی از بین بره و تو تبریز نتیجه نگیرن این کارا همش برنامه ریزی شدس