کد خبر : 89167
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 بهمن 1395 - 13:34
-

شمسایی:نامردی بود اگر از تاسیسات می رفتم/قهرمانی را اول فصل از دست دادیم/به اول فصل برگردیم باز هم در تاسیسات می مانم

شمسایی:نامردی بود اگر از تاسیسات می رفتم/قهرمانی را اول فصل از دست دادیم/به اول فصل برگردیم باز هم در تاسیسات می مانم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی درباره باخت هفته گذشته تیمش و اینکه گفته بود تاسیسات قهرمانی را در لیگ از دست داده است، گفت: تیمی که می خواهد قهرمان شود باید از اول فصل همه چیزش مشخص باشد؛ مثل سه دوره گذشته که موفق شدم به قهرمانی برسم. ما امسال همه کاری انجام

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی درباره باخت هفته گذشته تیمش و اینکه گفته بود تاسیسات قهرمانی را در لیگ از دست داده است، گفت: تیمی که می خواهد قهرمان شود باید از اول فصل همه چیزش مشخص باشد؛ مثل سه دوره گذشته که موفق شدم به قهرمانی برسم. ما امسال همه کاری انجام دادیم ولی توان تیم همین بود. الان هم ۶ بازی تا پایان لیگ باقی مانده که به بازیکنانم گفتم برای حفظ اعتبارشان تلاش کنند وگرنه قهرمانی از دست رفته است.

وی افزود: ما قهرمانی را اول فصل و زمانی که به دانشگاه آزاد و ارژن باختیم از دست دادیم نه هفته قبل. در کل سال ۹۵ از نظر ورزشی سال خوبی برای من نبود. این هم جزوی از زندگی است. من سه قهرمانی پشت سر هم گرفتم که این کار سختی بود. شرایط امسال برایم تجربه شد و باید تلاش کنم تا در سالهای آینده موفق باشم.

سرمربی – بازیکن تاسیسات درباره اینکه مشکلات مالی باشگاه و عدم افزایش بودجه تیم چقدر در این نتایج تاثیرگذار بوده است، تصریح کرد: زمانی که سرمربی تاسیسات شدم، آقای منوچهری و حلاجی هدافگذاری سه ساله برای ما تعیین کردند؛ به این ترتیب که در سال اول جزو چهار تیم اول باشیم و سال دوم قهرمان لیگ شویم و بعد در آسیا به عنوان قهرمانی برسیم. با این حال این پروسه سه ساله را در یکسال و نیم طی کردیم. اول این فصل وقتی بودجه برای تصویب به شرکت تاسیسات رفت، آقای منوچهری حضور داشت و سپس آقای رحمانی آمد و راه وی را ادامه داد.

شمسایی ادامه داد: قبل از اینکه بودجه ما تصویب شود، بازیکنان تیم با سایر باشگاه ها صحبت کردند و به خاطر شرایط بهتر، از تاسیسات جدا شدند. از تیم ما ۶ بازیکن اصلی یعنی تقریبا نیمی از تیم تغییر کردند به نحوی که امسال فقط یکی، دو ملی پوش داشتیم. هرچند همین تیم هم به مرور بهتر شد ولی این بهتر شدن زمان برد.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا از ماندن در تاسیسات و خراب شدن کارنامه قهرمانی با این تیم پشیمان نیستید؟ گفت: ابتدای همین فصل دو پیشنهاد خوب با شرایط مالی بهتر داشتم ولی تاسیسات تیم نوپایی بود و پرش خوبی هم در موفقیت داشت. می توانستم از این تیم بروم ولی این کارم نامردی بود. مسئولان تاسیسات برای فوتسال مردانگی وسرمایه گذاری کردند. من باید کل فوتسال را ببینم نه تنها خودم را.

سرمربی تاسیسات خاطرنشان کرد: خیلی ها در فوتسال نباید فقط به خودشان نگاه کنند. زمانی که تیم شن سا از فوتسال رفت ما دوبله ضرر کردیم. وقتی تام ایران خودرو به کارش در فوتسال پایان داد، فوتسال چوبله متضرر شد و با رفتن فولاد ماهان، شاکله فوتسال زمین خورد. من امسال ضرر قهرمانی را دادم ولی نگذاشتم فوتسال با دلسرد شدن تاسیسات، ضربه بخورد. تیم هایی مثل تاسیسات، دبیری، مس سونگون و سایر باشگاه ها دارند در فوتسال هزینه می کنند. قطعا اگر به ابتدای فصل برگردم، بازهم در تاسیسات می مانم.

شمسایی در پایان درباره تقابل این هفته تاسیسات با یاسین پیشرو قم و محمدرضا حیدریان سرمربی این تیم گفت: این هفته خودم و محمد زارع به خاطر محرومیت غایب هستیم. سایر بازیکنان برای این مسابقه آماده اند. نتایج یاسین امسال سینوسی بوده و هم بردهای خوبی داشته و هم باختهای بد. دوست صمیمی من هم سرمربی این تیم است و امیدواریم که یک بازی خوب از آب در بیاید.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

Vahid سه شنبه , ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۸

درود به شرفت اسطوره شما همیشه در قلب مردمی

نام سه شنبه , ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۸

هر کسى هم جاى تو بود ازاین تیم نمیرفت هیچ جا همچین پول مفتى به تو و باندت نمیداد پس تو فقط دنبال پول بودى نه فوتسال!!

نام ... چهارشنبه , ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۴

٣سال قهرمانى……مبارک باشه به اقاى سهرابى سلام برسون