کد خبر : 89180
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 بهمن 1395 - 9:49
-

جام حذفی فوتسال در راه است

جام حذفی فوتسال در راه است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال در جلسه آخر خود که در روز شنبه هفته جاری برگزار شد، موضوع برگزاری جام حذفی را مورد بررسی قرار داد. سعید نجاریان یکی از اعضای هیات رئیسه از حامیان برگزاری دومین دوره مسابقات است و پیشنهاد داده تا تیم ها با بازیکنان امید خود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال در جلسه آخر خود که در روز شنبه هفته جاری برگزار شد، موضوع برگزاری جام حذفی را مورد بررسی قرار داد. سعید نجاریان یکی از اعضای هیات رئیسه از حامیان برگزاری دومین دوره مسابقات است و پیشنهاد داده تا تیم ها با بازیکنان امید خود در این بازی ها شرکت کنند.

با این حال انتقاداتی که به اولین دوره جام حذفی مطرح بود، باعث شده تا هیات رئیسه هنوز در سازوکار دومین دوره این مسابقات به جمع بندی نرسد و چگونگی برگزاری آن در هاله ای ابهام است.

اولین دوره جام حذفی فوتسال خرداد ۹۳ با قهرمانی ماهان تندیس قم به پایان رسید. جامی که بی برنامگی و بی نظمی، بارزترین ویژگی آن بود و بسیاری از تیم های مطرح لیگ برتری تصمیم به کناره گیری از آن گرفتند. تیم هایی چون گیتی پسند، دبیری تبریز، تاسیسات دریایی، حفاری اهواز و شهید منصوری قرچک از اولین دوره بازی ها کنار کشیده بودند و مسابقات با حضور تیم های درجه دو لیگ برتر و تیم های دسته یکی دنبال شد.

یکی از اصلی ترین دلایل بی رونقی اولین دوره جام حذفی، عدم اعزام تیم قهرمان به تورنمنت خارجی بود و از همین رو تیم ها انگیزه ای برای شرکت در آن نداشتند. این در حالی است که مسابقات لیگ برتر به دلیل حضور قهرمان در جام باشگاه های آسیا، از هیجان بالایی برخوردار است.

سعید نجاریان دراین باره توضیح داد: جام حذفی در سال ۹۶ قطعا برگزار خواهد شد اما به دنبال این هستیم تا مصوب کنیم تیم ها با بازیکنان زیر ۲۳ سال خود شرکت کنند. این موضوع در حال بررسی است و باید در جلسات بعدی به جمع بندی برسیم.

عضو هیات رئیسه سازمان لیگ همچنین درباره زمان برگزاری جام حذفی گفت: این مسابقات قبل از لیگ برتر به اتمام خواهد رسید اما زمان شروع آن هنوز مشخص نشده است.

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.