کد خبر : 89442
تاریخ انتشار : شنبه 23 بهمن 1395 - 12:26
-

اقدام عجیب کنفدراسیون آسیای مرکزی/ایران تورنمنت فوتسال برگزار کند

اقدام عجیب کنفدراسیون آسیای مرکزی/ایران تورنمنت فوتسال برگزار کند
مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیای مرکزی در ازبکستان از ایران خواسته اند تا یک تورنمنت بین المللی فوتسال را برگزار کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم های ملی فوتسال و امید ایران در تاریخ ۱۱ اردیبهشت ماه برای برگزاری مسابقات تدارکاتی با تیم های بزرگسالان و امید ازبکستان راهی این کشور خواهد شد و هر تیم دو دیدار برگزار می کند.

این در حالی است که مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیای مرکزی از تاشکند ازبکستان درخواست برگزاری یک تورنمنت فوتسال را در ایران داشته اند.

عباس ترابیان رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال در این خصوص گفت: ما اواخر ماه آپریل باید با تیم ازبکستان بازی کنیم ولی مرکز کنفدراسیون آسیای مرکزی (کافا) در تاشکند از ما خواسته اند تا از تاریخ اول تا ششم می (۱۲ تا ۱۷ اردیبهشت) در تهران یک تورنمنت فوتسال برای تیم های زیر ۲۰ سال برگزار و تیم های این تورنمنت  را هم خودمان دعوت کنیم!

وی افزود: برگزاری این تورنمنت شدنی نیست. کافا اگر خودش برنامه داده، باید تیم ها را هم خودش دعوت کند. این برنامه یک مقدار ما را ناراحت کرده ولی در صدد هستیم تا با رایزنی آنرا برطرف کنیم.

ترابیان تاکید کرد: این برنامه یا احتمالا لغو خواهد شد و یا به تاریخ دیگری موکول می شود چرا که خود ازبکستانی ها از تیم امید و ملی ما دعوت کرده اند که به این کشور برویم و بازی کنیم. با این شرایط برگزاری تورنمنت در تاریخ مقرر ممکن نیست.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.