کد خبر : 89438
تاریخ انتشار : شنبه 23 بهمن 1395 - 11:06
-

مظفر: آنچه رخ داد، بغض فروخورده ای بود که در نتیجه مشکلات طول فصل به فریاد تبدیل شد

مظفر: آنچه رخ داد، بغض فروخورده ای بود که در نتیجه مشکلات طول فصل به فریاد تبدیل شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم فوتسال زنان دانشگاه آزاد که در جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال زنان در جایگاه دوم قرار دارد، روز گذشته در هفته بیستم لیگ در یک بازی کاملا یک طرفه مقابل تیم صدرنشین «ملی حفاری اهواز» با نتیجه شگفت انگیز ۱۰ بر یک پیروز شد. در پایان هفته بیستم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم فوتسال زنان دانشگاه آزاد که در جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال زنان در جایگاه دوم قرار دارد، روز گذشته در هفته بیستم لیگ در یک بازی کاملا یک طرفه مقابل تیم صدرنشین «ملی حفاری اهواز» با نتیجه شگفت انگیز ۱۰ بر یک پیروز شد.
در پایان هفته بیستم تیم ملی حفاری اهواز با ۵۱ امتیاز همچنان صدرنشین است و تیم دانشگاه آزاد با ۴۷ امتیاز در رده دوم ایستاده است.
«شهرزاد مظفر» گفت: آنچه رخ داد، بغض فروخورده ای بود که در نتیجه مشکلات طول فصل به فریاد تبدیل شد.
وی گفت: ‌تیم ما از پتانسیل و توانایی بالایی برخوردار است و در طول فصل به دلایل مختلف نتوانست نتیجه ای در حد توانش کسب کند، اما روز گذشته ما توانستیم توانمندی خود را نشان دهیم.
سرمربی تیم فوتسال زنان دانشگاه آزاد گفت: این بازی ملاک خوبی برای اعاده حیثیت و اثبات توانمندی بازیکنان است و اگر شرایط بازی در اهواز و آبادان مثل شرایط روز گذشته در تهران عادی بود، قطعا ما نتیجه دیگری در دیدارهای دور رفت مقابل ملی حفاری اهواز و پالایش آبادان کسب می کردیم.
سرمربی اسبق تیم ملی فوتسال زنان گفت: در هر حال بسیار خوشحال هستم که لیگ برتر فصل جاری در حال پایان است، زیرا شرایط این فصل اصلا به نفع تیم ما نبوده است.
«زیور بابایی» سرمربی تیم ملی حفاری اهواز نیز گفت:‌ همچنان در شوک این نتیجه هستیم و این نتیجه باید از جهات مختلف مورد آسیب شناسی قرار گیرد.
وی با بیان اینکه «بازیکنان تیم ملی حفاری به اندازه یک درصد از توانایی های خود را در دیدار روز گذشته بروز ندادند»، گفت: دلیل واقعی این شکست پرفاصله را نمی دانم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.