کد خبر : 89600
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 بهمن 1395 - 10:17
-

انقلاب در کمیته فنی و توسعه فوتسال/ کمیته ای که دیگر الکی نیست!

انقلاب در کمیته فنی و توسعه فوتسال/ کمیته ای که دیگر الکی نیست!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مدتهاست که از تشکیل کمیته فنی و توسعه فوتسال می گذرد اما واقعیت این است که تا کنون تاثیر آنچنانی نداشته است. بعد از رفتن ترابیان از کمیته فوتسال ایده تشکیل کمیته فنی و توسعه توسط او داده شد و اعضای مختلفی هم وارد آن شدند از شمس و رعدی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مدتهاست که از تشکیل کمیته فنی و توسعه فوتسال می گذرد اما واقعیت این است که تا کنون تاثیر آنچنانی نداشته است. بعد از رفتن ترابیان از کمیته فوتسال ایده تشکیل کمیته فنی و توسعه توسط او داده شد و اعضای مختلفی هم وارد آن شدند از شمس و رعدی تا صانعی و انصاری فرد ولی موازی کاری با کمیته فوتسال و اختلاف نظرهایی که بین روسای این دو کمیته بوجود می آمد کمیته فنی را به حاشیه برد. این کمیته به صورت تشریفاتی در مورد فعالیت مربیان تیم ملی یا بازی های تدارکاتی نظر می داد اما این حرف کمیته فوتسال بود که به کرسی می نشست.نمونه ای از بی اهمیت بودن تصمیمات این کمیته تغییر زیاد نفرات آن به دلیل عدم توجه به حرفهای آنها بود اما به نظر می رسد باید شاهد اتفاقات تازه ای در این کمیته باشیم.دیروز که اعضای جدید این کمیته مشخص شدند این طور استنباط شده که کمیته فنی از حالت الکی و منفعل قبلی خارج خواهد شد و در تصمیم گیری های فوتسال موثر خواهد بود. مروری بر نام افراد جدید این کمیته بیندازیم.محمدرضا ساکت،ناصر صالح،غلامعلی هنرپیشه و سید مهدی ابطحی اعضای فوتسالی جدید این کمیته هستند که زیر نظر ترابیان رئیس این کمیته فعالیت می کنند. محمدرضا ساکت مدیر تیم های ملی است که سابقه مدیرعاملی باشگاه فولاد ماهان اصفهان را دارد و در مدت اخیر تعامل زیادی با فوتسالی ها داشته و به نظر می رسد در راه تدارکات تیم ملی کمک موثری کند.غلامعلی هنرپیشه رئیس هیات فوتبال فارس هم از چهره های شناخته شده فوتسال است.مربی و مدرس شیرازی فوتسال ایران با پیشینه مربیگری در فوتسال شیرازی و ریاست کمیته فوتسال و حالا هیات فوتبال فارس به عضویت این کمیته در آمده است.دو مربی هم در این جمع دیده می شوند. یکی ناصر صالح مربی و مدرس بین المللی که از پیشکسوتان این رشته است و دیگری سید مهدی ابطحی که این روزها در لیگ دسته اول مربیگری می کند و از مربیان صاحب سبک در فوتسال است.به نظر می رسد در صورت جمع شدن تفکرات این چهره ها در کمیته فنی و البته عدم موازی کاری آنها با کمیته فوتسال،شاهد اتفاقات خوبی در این کمیته برای پیشرفت فوتسال باشیم.

منبع:خبرورزشی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام دوشنبه , ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹

قابل توجه نگارنده اینکه این کمیته اصلا در اساسنامه فدراسیون نیست و وجاهت قانونی نداره و تصمیمات این کمیته هیچ ضمانت اجرایى نداشته و ندارد حالا أعضاء اون هر کسى باشه !! براى همین هم هر کسى میاد خودش فرار میکنه!! اگر فوتسال میخواد متحول بشه باید هیات رییسه فوتسال رو عوض کنند کسانى مثل منصورى و نجاریان که با تصمیمات یک طرفه خودشون فوتسال رو بیچاره کردند وگرنه کمیته فنى همیشه کشک بوده و هست!