کد خبر : 89607
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 بهمن 1395 - 10:49
-

منصوری: یاسین‌پیشرو باید مانع بازی بازیکن خود می‌شد/ سازمان لیگ نمی‌تواند دنبال بازیکن بیفتد و مدارک او را چک کند

منصوری: یاسین‌پیشرو باید مانع بازی بازیکن خود می‌شد/ سازمان لیگ نمی‌تواند دنبال بازیکن بیفتد و مدارک او را چک کند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کریم منصوری در خصوص رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مبنی بر سه بر صفر پیروز اعلام شدن تیم دانشگاه آزاد مقابل یاسین‌پیشرو و اعتراض تیم‌های طرح و توسعه الوند و آذرخش بندرعباس به این رأی اظهار داشت: مسئولیت مدارکی که باشگاه به سازمان لیگ فوتسال ارسال می‌کند به عهده خود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کریم منصوری در خصوص رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مبنی بر سه بر صفر پیروز اعلام شدن تیم دانشگاه آزاد مقابل یاسین‌پیشرو و اعتراض تیم‌های طرح و توسعه الوند و آذرخش بندرعباس به این رأی اظهار داشت: مسئولیت مدارکی که باشگاه به سازمان لیگ فوتسال ارسال می‌کند به عهده خود باشگاه است. در صورتی که این مدارک مشکلی داشته باشد باید باشگاه پاسخگوی آن باشد.

وی افزود: احتمالاً مدارک بازیکن یاسین‌پیشرو اشکالی داشته که تیم مقابل با ارائه آن به کمیته انضباطی باعث شده نتیجه مسابقه تغییر کند. به طور کلی صرف داشتن کارت بازی به این معنی نیست که بازیکن می‌تواند بدون هیچ مشکلی بازی کند. به طور مثال شاید کارت سربازی بازیکنی جعلی باشد، آیا آن‌موقع هم سازمان لیگ مقصر است؟

عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال در مورد اینکه گفته می‌شود کاظم سلیمانی دبیر کمیته فوتسال کارت بازی مهدی زاهدی بازیکن یاسین‌پیشرو را صادر کرده است، گفت: سلیمانی هم حتماً نمی‌دانسته و کارت بازی صادر کرده است، باشگاه که می‌دانسته بازی کردن او مشکل دارد چرا بازیکن را بازی داده است؟ سازمان لیگ که نمی‌تواند دنبال بازیکن بیفتد و مدارک او چک کند. سازمان لیگ در ابتدای فصل به باشگاه‌ها نامه زده و گفته اگر مدارک ارائه داده شده مشکلی داشته باشد به عهده خود باشگاه است و ربطی به سازمان لیگ نداد.

منصوری با اشاره به اینکه خیلی در جریان مشکل تیم یاسین‌پیشرو نیست تصریح کرد: به این مسئله باید توجه شود که اگر یک بازیکن مشکلی دارد باید باشگاه مانع بازی کردن او شود و داشتن کارت بازی ملاک این نیست که بازیکن می‌تواند در هر شرایطی بازی کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.