کد خبر : 89666
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 بهمن 1395 - 1:30
-

نعمتی:سرمربی بهراد در پایان درگیری ناگهان یادش افتاد، غش کند!/ فیلم بازی گویای همه‌چیز است/ یک بر صفر جلو بودیم، نیازی به مغلطه نبود

نعمتی:سرمربی بهراد در پایان درگیری ناگهان یادش افتاد، غش کند!/ فیلم بازی گویای همه‌چیز است/ یک بر صفر جلو بودیم، نیازی به مغلطه نبود

مصطفی نعمتی سرمربی تیم فردوسی مشهد در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران، در خصوص حواشی دیدار تیمش مقابل بهراد اردبیل و صحبت‌های حمید عینی سرمربی این تیم، توضیحاتی را بیان کرد. نعمتی ابتدا از تیم حریف تشکر کرد و گفت: به آن‌ها خسته نباشید می‌گویم. سرمربی آنها بسیار انسان باشخصیت و فهمیده ای بود

مصطفی نعمتی سرمربی تیم فردوسی مشهد در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران، در خصوص حواشی دیدار تیمش مقابل بهراد اردبیل و صحبت‌های حمید عینی سرمربی این تیم، توضیحاتی را بیان کرد.

نعمتی ابتدا از تیم حریف تشکر کرد و گفت: به آن‌ها خسته نباشید می‌گویم. سرمربی آنها بسیار انسان باشخصیت و فهمیده ای بود که برخورد خوبی داشت هر چند که تیم ایشان در صحنه ای که داور به ضررشان سوت زد اینگونه نبودند.

وی در پاسخ به صحبت‌های سرمربی بهراد که گفته بود سالن برگزاری بازی استاندارد نیست، اظهار کرد: سالن بازی کاملا استاندارد است و حتی بازی‌های لیگ‌برتری فرش‌آرا در آن برگزار می‌شود. اگر سالن ما استاندارد نیست، پس در سالن شاهد شیراز که کف‌پوش آن تکه‌تکه شده چگونه اجازه بازی می‌دهند؟!

سرمربی فردوسی ادامه داد: تعجب می‌کنم که گفته‌اند نیروی انتظامی کمی در سالن بود. برای ۲۰۰،۲۵۰ هواداری که در سالن حضور داشت ۲۰ مامور نیروی انتظامی برای برقراری امنیت هم حضور داشتند و بازی هیچ مشکلی نداشت. در اردبیل که دور رفت بازی کردیم، فقط ۴،۵ مامور حضور داشتند.

در خصوص عدم تشکیل جلسه پیش از بازی هم باید بگویم تصمیم نماینده فدراسیون بوده است.ایشان صلاح دانستند در همان سالن بازی جلسه برگزار کنند.

نعمتی در پاسخ به اظهارات عینی که گفته بود هواداران به زمین هجوم آوردند و هرکاری برای برد کردند، اذعان کرد: حتی یک تماشاگر هم به زمین وارد نشد. فقط و فقط دو لیدر برای جدا کردن درگیری‌های پیش آمده به زمین آمدند تا فیلمبردار فردوسی را از زیر مشت و لگد درآورند.

خدارا شکر از ابتدای بازی، مسابقه در دستمان بود. ۳باز توپ به تیر دروازه حریف برخورد کرد و ۷،۸ موقعیت خوب را از دست دادیم. دلیلی هم نداشت برای پیروزی بخواهیم بازی را به حاشیه ببریم زیرا ما با فوتسال می‌بریم و حریف هیچ موقعیت خطرناکی نتوانست روی دروازه ما خلق کند.

سرمربی فردوسی مشهد در خصوص اینکه سرمربی بهراد اردبیل گفته بیهوش شده است، اظهار کرد: یکی از عوامل تیم حریف چندبار به پشت سر داور آمد و فحاشی کرد که باعث شد یکی از دوستان را به سمت ایشان بفرستیم تا از ایشان بخواهند سکوت را رعایت کنند تا خدای ناکرده باعث ناراحتی کسی نشود. پس از مدتی سکوت، دوباره آن فرد شروع به فحاشی کرد و این بار فیلمبردار ما را مورد خطاب قرار داد که باعث شد درگیر شوند. طبق فیلمی که خودشان داده‌اند هیچ صندلی‌ای به طرف آن‌ها پرتاب نشده است و اگر قبل از آن اتفاقی افتاده لااقل در فیلم مشخص نیست اما چیزی که مشخص است اینکه آقای عینی سرمربی حریف تا آخر درگیری‌ها صحیح و سالم با کاپشن خاکستری رنگ حضور داشتند و در حال جدا کردن بازیکنانشان بودند اما زمانی که درگیری ها تمام شد و داوران به رختکن رفتند آقای عینی نشستند و تازه یادشان آمد که غش کنند!

وی ادامه داد:حتی پزشکیار تیم خودمان را به همراه آقای عینی به بیمارستان فرستادیم. پزشکیار ما اعلام کرد وضعیت ایشان مناسب است و هیچ مشکل خاصی ندارند. تعجب می‌کنم که می‌گویند بیهوش شده‌ام!

نعمتی در پاسخ به اظهارات سرمربی تیم بهراد که گفته بود تیم فردوسی چند بار تیمش را بیرون کشید، گفت: ما اصلا چنین کاری نکردیم. پس از درگیری‌ که در نیمه دوم اتفاق افتاد، ما از بچه‌های خودمان خواستیم به سمت نیمکت بیایند که در داخل درگیری‌ها نباشند تا بعدا نگویند درگیری از جانب ما بود. خداراشکر فیلم بازی نشان می‌دهد که دوستان برای پوشاندن خطای بازیکن خود که به داور حمله ور شد چه بهانه‌های الکی می‌آورند.

وی در خصوص داوری اذعان کرد: بالاخره داور هم انسان است و شاید اشتباه کند. تیم اردبیل از دقیقه ۲ بازی، جو مسابقه را خراب کرد. آن‌ها شدیدا به داوران بازی اعتراض کردند که سبب شد داور آقای عینی سرمربی حریف را اخراج کند.

مصطفی نعمتی در پایان اظهار کرد: سرمربی تیم اردبیل گفته است که بصورت خصوصی و از جیبشان هزینه می‌کنند. باید بگویم تنها شما نیستید که از جیب خودتان هزینه می‌کنید بلکه ما هم چندین سال است که از جیب خودمان هزینه می‌کنیم و حتی یک ریال از جایی کمک نگرفته‌ایم. خداراشکر همه ایران از تیم فردوسی و نحوه میزبانی ما شناخت دارند.

فیلم بازی موجود بوده و خوشبختانه همه اتفاقات مثل روز روشن است. بازیکن شماره ۷۸ تیم اردبیل به داور حمله کرد و به داور ضربه زد که باعث شد داوران تصمیم به ترک زمین بازی بگیرند. فیلمبردار ما نیز در جواب فحاشی‌ عوامل تیم حریف گفت «بیا برو آقا» و اصلا فحاشی از جانب ما صورت نگرفته است. خدا را شکر در فیلم بازی صداها ضبط شده است و مجددا می‌گویم فیلم بازی، گویای همه‌چیز است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام سه شنبه , ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۰

یعنی باید در اون کمیته فوتسال رو گل گرفت که سرمربی یه تیم رئیس کمیته فوتسال همون شهر هم هست خوب معلومه همه مدل ترفندی به کار میبرن که برنده بشن هیچکس هم پاسخگو نیست
از نماینده فدراسیون گرفته تا داور و … الی آخر همه در خدمت ایشون هستن

نام ... چهارشنبه , ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲

آخه اسکل تیم فردوسی جلو بود ۲۰ موقعیت داشت شما یک موقعیت هم نداشتید اصلا زورتون نمیرسید تا وسط زمین برسین