کد خبر : 89705
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 بهمن 1395 - 11:24
-

افضل:مقام دومی و دوازدهمی فرقی نمی‌کند/ با مدیران گیتی پسند رفیقم

افضل:مقام دومی و دوازدهمی فرقی نمی‌کند/ با مدیران گیتی پسند رفیقم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی افضل ابتدا دیدار حساس تیمش مقابل گیتی پسند در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتسال اظهار کرد: ما کاری به بازی رودرروی رقبا با یکدیگر نداریم و این هفته باید خودمان با گیتی پسندی بازی کنیم که شانس اول قهرمانی است و روی کاغذ از ما مدعی‌تر محسوب

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی افضل ابتدا دیدار حساس تیمش مقابل گیتی پسند در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتسال اظهار کرد: ما کاری به بازی رودرروی رقبا با یکدیگر نداریم و این هفته باید خودمان با گیتی پسندی بازی کنیم که شانس اول قهرمانی است و روی کاغذ از ما مدعی‌تر محسوب می‌شود. امیدوارم بازی خوب و به دور از حاشیه‌ای برگزار کنیم. هیچ مشکلی با تیم‌های مقابل‌مان نداریم و گیتی پسند هم که از تیم‌های شهرم محسوب می شود و با آنها در گذشته کار کرده‌ام. امیدوارم در این بازی بازیکنانم کارهایی که می خواهیم را انجام دهند و این دیدار به خوبی و خوشی خاتمه یابد. ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا زحمات مردم تبریز، هیات مدیره باشگاه و مدیرعامل ضایع نشود.

وی افزود: هدف‌مان از ابتدای فصل رسیدن به قهرمانی بود و تاکنون با هر تیمی که کار کرده‌ام تعهد قهرمانی داشته‌ام اما فعلا کار برای ما سخت شده و گیتی پسند شانس بیشتری برای قهرمانی دارد.

افضل در ادامه با بیان اینکه باید از پنج بازی پیش‌رو ۱۵ امتیاز کامل را کسب کنیم، گفت: همه چیز دست خودمان است؛ همانطور که سال گذشته نیز تمام تلاش‌مان را کردیم اما اگر در ثانیه‌های آخر شانس با ما یار بود قهرمان می‌شدیم. همه می‌دانند مقام دومی با دوازدهمی در لیگ ایران هیچ تفاوتی نمی‌کند چرا که تنها تیم قهرمان است که به آسیا اعزام می شود. با این حال برای بازی فردا تنها مرتضی عزتی را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم و درخشانی هم به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو بازی نخواهد کرد.

سرمربی مس سونگون همچنین درباره رابطه اش با مدیران گیتی پسند گفت: همانطور که با نجفی مدیرعامل پیشین مس رابطه خوبی دارم با مدیران گیتی پسند هم مشکلی ندارم . فوتسال نمی تواند بین دوستی ما تفرقه بیاندازد. شاید در جریان بازی موضوعاتی پیش بیاید و مثلا به خاطر هیجان، خوشحالی کنیم اما در بیرون از زمین باهم رفیقیم.

افضل در پایان درباره شکست تیمش مقابل حفاری اهواز، اظهار کرد: متاسفانه در روزی که می‌توانستیم پیروز باشیم به خاطر برخی حواشی نتیجه را واگذار کردیم. همیشه ۱۰ نفر در اهواز پشت نیمکت تیم مهمان اقدام به فحاشی و گفتن شعارهای بسیار رکیک علیه کادرفنی و بازیکنان می‌کنند. نمی‌دانم باشگاه حفاری و هیات فوتبال اهواز عمدا این کار را انجام می‌دهد تا برخی افراد فحش ناموسی به بازیکنان و مربیان دهند یا نه؟ کاپیتان حفاری هم از اول تا آخر بازی به بازیکنان برزیلی ما توهین می‌کرد و با استفاده از مشت، لگد و الفاظ رکیک تمرکزش را به هم می‌زد. نمی‌دانم با این کارها چه هدفی را دنبال می‌کنند. برای باشگاه حفاری متاسفم که نمی‌تواند این افراد را کنترل کند. همچنین عملکرد عرض پیما و کمکش نیز در این بازی تاثیرگذار بود و قضاوت این دیدار از دست شان خارج شده بود. در عرض شش دقیقه ما را پنج خطایه کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰

تماشاگران اهواز همیشه با کسانی که بازیکنان آنها را اذیت میکنند چنین رفتاری را دارند
آقای افضل شما نگاه کن بازی رفت چه اتفاقاتی در تبریز افتاد که اینگونه با شما برخورد شده است؟
چه اتفاقی در تبریز افتاد که بازیکنان حفاری از بازیهای بعدی محروم شدند و عنوان قهرمانی را از دست دادند؟
اصلا چرا هر جایی که افضل هست این حواشی وجود دارد؟
تیم سونگون که بزرگتر از تیمهای تاسیسات،دبیری و پر تماشاگران از شهروند ساری نیست ؟
چرا در دیدار با این تیمها اتفاقی نیفتاد؟
یا چون آقای هنروری ناظر نبوده شما نتوانستید کاری کنید؟
شما در دقایق میانی نیمه دوم به تماشاگران فحش ناموسی ندادید؟
کاری که عوض داره گله نداره آقای افضل
اینها بازتاب کارهای شما در تبریز بود
خودتان را اصلاح کنید

نام ... چهارشنبه , ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵

خخخخخخخخخ
واییییییییییییییییییییی
خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
خنده ام میگیره این حرف میزنه
هر وقت مصاحبه کرده قبل بازی باختن
دمت گرم آقای افضل

پول مفت چهار میلیارد چهارشنبه , ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۳

بدبخت بازیکنان بومی که شما با هزیته چهلر میلیارد نتوانستی تیم را قهرمان کنی الان داری از بار مسئولیت شانه خالی میکنی خوب پولهای مفت رو خرج میکنی

علی چهارشنبه , ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۵

این همه هزینه بدون استفاده از بازیکنان بومی چه سودی برای ما داشت آقای فضله

نام ... چهارشنبه , ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰

دمت گرم که اسم هنروری روآوردی ی مشت آدم معلوم الحال که برای دوتا باقلوا ی دنیا نفرین میخرن برا ی خودشون اینا باید از فوتسال جمع بشن تا تیمها درست وحرفه ای جایگاهشون معلوم بشه اونوقت مس با اینهمه هزینه ی بیت المال حتمن پایین تراز حفاری خواهد بود

نام ... چهارشنبه , ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰

عی ی ی بازتو حرف زدی برو خودتو اصلاح کن