کد خبر : 89725
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 بهمن 1395 - 16:53
-

توضیح رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره رای جنجالی فوتسال

توضیح رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره رای جنجالی فوتسال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هفته گذشته بود که کمیته انضباطی پس از بررسی شکایت تیم فوتسال دانشگاه آزاد مبنی بر حضور غیر مجاز مهدی زاهدی در تیم یاسین پیشرو قم، نتیجه دیدار دو تیم را ۳ بر صفر به سود دانشگاه آزاد اعلام و حتی تیم یاسین پیشرو را به پرداخت مبلغ ۲۰ میلیون

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هفته گذشته بود که کمیته انضباطی پس از بررسی شکایت تیم فوتسال دانشگاه آزاد مبنی بر حضور غیر مجاز مهدی زاهدی در تیم یاسین پیشرو قم، نتیجه دیدار دو تیم را ۳ بر صفر به سود دانشگاه آزاد اعلام و حتی تیم یاسین پیشرو را به پرداخت مبلغ ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

زاهدی در حالی برای یاسین پیشرو بازی کرده بود که سازمان لیگ فوتسال کارت و مجوز بازی اش را صادر کرده بود.

کاظم سلیمانی دبیر سازمان لیگ فوتسال گفته بود: «بازیکنی که در تیم دانشگاه آزاد حضور داشت، تسویه حسابش را ارائه داده و هیات فوتبال تهران هم خروجی این بازیکن را صادر کرده است. زاهدی بعد از این اقدامات با تیم یاسین قرارداد بسته است و کارش قانونی بوده است … چیزی که می توانم بگویم این است که قرارداد این بازیکن قانونی است و نقص ندارد. ما هم روی همین حساب کارتش را صادر کردیم. حتی حاضرم این قرارداد را در اختیار هر کسی که می خواهد قرار بدهم.»

با وجود اظهارات سلیمانی، اسماعیل حسن زاده رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال می گوید مدارکی که باید برای این بازیکن ارائه می شده، درست نبوده است.

حسن زاده درباره اینکه سازمان لیگ فوتسال اعلام کرده مدارک زاهدی برای حضور در تیم یاسین نقص ندارد، گفت: اگر مقامات کمیته فوتسال ابهامی دارند، از ما تقاضا کنند تا توضیحاتمان را بدهیم ولی رای ما روشن است.

رئیس کمیته انضباطی درباره اینکه با وجود تاکید شما، چرا سازمان لیگ برای بازیکن یاسین پیشرو کارت بازی صادر کرده است؟ گفت: وظیفه تیم ها این است که مدارک واقعی ارائه بدهند. اگر فردی کپی مدارک دستکاری شده در اختیار همکاران ما بگذارد ، انتظار نداریم همکاران ما به عنوان مثال در کمیته فوتسال مثل پلیس بتوانند آنرا تشخیص بدهند. مقامات تیم ها باید مدارک درست ارائه بدهند اما در این مورد، در دادن مدارک بازیکن خود صحیح عمل نکردند. آنها باید رضایت تیم سابق بازیکن را می آوردند ولی توافق نامه دیگری ارائه کردند و برای همین این رای را صادر کردیم.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

رسول چهارشنبه , ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۴

انصافا اگه سه امتیاز واسه یاسین پیشرو قم مهم بود این رای و نمیدادن و واسه همینه مسولین قم هم پیگیر نیستن…
فقط در حق قزوین و بندرعباس ظلم شد

جابری پنجشنبه , ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۰

آفای حسن زاده سلام
شما که در ورزش هیشه دم از عدالت میزنی چرا این همه تخلفات در ساری که از طرف باشگاه شهروند در سالن غیر استاندارد انجام میشود و این همه تیم ها اعتراض میکنند هیچ عکس العملی نشان نمیدهی …برادر
خودتو به خواب زدی و نمیدانی در ساری چه خبره؟؟؟/ اگر هر اتفاقی در ساری برای بازیکنان و تیم ها بیفته یکی از کسانی که در این موضوع رسیدگی نکردهاید شمایید و اتفاق و حوادثی که در سالن اتفاق بیفتد یکی مجرمین که باید جواب بدهد شمایی؟؟؟؟؟؟؟لطفا از خواب بیدار شو……..قبل لز هر لتفاق برای جوانهای مردم بیفته یه فکری به حال سالن غیر استاندارد آنجا بکنید.واین موضوع را از مدیران و سرپرستان استعلام کنید. لطفا علاج واقعه را یک بار ، تو رو به دینت ، به خدا ، به هر کس که می پرستی و مسلمان هستی قبل از اتفاق بگیر و دعای همه تیم ها و خانواده هایشان را برای خودت بخر ……بچه مسلمون…………