کد خبر : 89834
تاریخ انتشار : جمعه 29 بهمن 1395 - 11:59
-

از حاشیه های پشت نیمکت گیتی پسند تا خوشحالی عجیب جاوید

از حاشیه های پشت نیمکت گیتی پسند تا خوشحالی عجیب جاوید

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم مس سونگون دیروز(پنج شنبه) موفق شد در مهم ترین دیدار هفته بیست و سوم لیگ مقابل گیتی پسند به پیروزی چهار بر دو دست یابد. گزارش بازی: شروع هجومی مس و فشار روی بازیکنان گیتی پسند در دقایق آغازین بازی نتیجه داد و در ابتدای کار میثم خیام

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم مس سونگون دیروز(پنج شنبه) موفق شد در مهم ترین دیدار هفته بیست و سوم لیگ مقابل گیتی پسند به پیروزی چهار بر دو دست یابد.

گزارش بازی:

شروع هجومی مس و فشار روی بازیکنان گیتی پسند در دقایق آغازین بازی نتیجه داد و در ابتدای کار میثم خیام روی پاس بلو گل اول نارنجی پوشان را به ثمر رساند. بعد از این گل گیتی پسندی ها پرس بازیکنان مس را در دستور کار خود قرار دادند که لاله های نارنجی با یک حرکت تاکتیکی خوب بلو را با سپهر محمدی تک به تک کردند که توپ از بالای دستان محمدی عبور کرد و به تور دروازه بوسه زد.

تاینان از اشتباه احمد اسماعیل پور نهایت استفاده را کرد و با یک لایی توپ را از بین پاهای این بازیکن عبور داد و با شوتی سهمگین برای سومین بار دروازه گیتی پسند را فرو ریخت.

نیمه اول با نتیجه ۳ بر صفر به سود مسی ها پایان یافت.

گیتی پسند که چیزی برای از دست دادن نداشت نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و چند موقعیت خوب را روی دروازه مس بوجود آورد اما با درخشش صمیمی نتوانستند کاری از پیش ببرند تا مهدی جاوید بازیکن با تجربه گیتی پسند قفل دروازه مس را باز کرد.

۶ دقیقه به پایان بازی گیتی پسند رو به بازی پاور پلی آورد که اسماعیل پور با یک شوت سرکش موفق شد برای دومین بار دروازه مس را باز کند تا گیتی پسندی ها برای ادامه کار امیدوارتر شوند ولی اشتباه گیتی پسندی ها و توپ ربایی بلو برای مس گل چهارم  را برای این تیم به ارمغان آورد تا آب سردی بر پیکر گیتی پسندی ها ریخته شود.

حاشیه ها:

در ابتدای بازی بازیکنان و مربیان دو تیم برخورد گرمی با همدیگر داشتند.

جنتی مدیرعامل گیتی پسند به همراه عراقی زاده در بین تماشاگران تبریز نظاره گر بازی بودند. عدم حضور مدیران گیتی پسند در جایگاه ویژه از اتفاقات جالب بازی محسوب می شد.

نیروی انتظامی اجازه نشستن در ۳ ردیف پایین پشت نیمکت گیتی پسند را به تماشاگران نمی داد.

سعید افشار و احسان سهیلی دو بازیکن گیتی پسند از بیرون زمین، تماشاگر بازی بودند.

چند تماشاگر با حضور در پشت نیمکت گیتی پسند با داد و بیداد و تشویق باعث بهم خوردن تمرکز نیمکت نشینان گیتی پسند می شدند که کشاورز به این موضوع معترض شد و دقایقی با بهمن غفاری ناظر بازی در این مورد حرف زد.

درگیری لفظی بین تدارکات گیتی پسند و تعدادی از تماشاگران بوقوع پیوست.

در صحنه ای که توپ در اختیار مسی ها بود کشاورز با تاینان برخورد کرد و تاینان روی زمین افتاد. کشاورز که معتقد بود برخوردی با وی نداشته شدیدا به داور و بازیکن مس معترض بود و درگیری کوچکی بین این دو اتفاق افتاد و گیتی پسندی ها در ادامه جواب بازی فیر پلی را ندادند. به همین دلیل مسی ها شدیدا به این امر معترض شدند.

برخورد سوفاووت و کشاورز را داور خطا نگرفت تا این بازیکن تایلندی به داور دوم بازی معترض باشد. کشاورز چند لحظه بعد وقتی توپ به سوفاووت رسید شخصا اتفاق صحنه قبل را جبران کرد.

ضربه اسماعیل پور در ثانیه های پایانی بازی به دست بازیکن مس برخورد کرد که داور دستور به ادامه بازی داد. نیمکت نشینان و بازیکنان گیتی پسند اعتقاد به ضربه پنالتی داشتند.

در بین نیمه بر اساس قرعه دو دستگاه دوچرخه به تماشاگران حاضر در سالن اهدا شد.

دو تیم برای شروع نیمه دوم وارد زمین شدند اما نیمکت گیتی پسند خواستار خالی شدن سکو های پشت سر خود بود تا جرقه درگیری ها و اعتراض ها شروع شود که در این بین غفاری از نیروی انتظامی خواست تا پشت نیمکت گیتی را خالی کند. این موضوع با اعتراض رئیس هئیت فوتبال آذربایجان شرقی همراه شد و حتی وی با شاهمرادی داور اول این بازی نیز درگیری لفظی پیدا کرد.

بخاطر همین اتفاق نیمه دوم با تاخیر ۱۰ دقیقه ای آغاز شد.

مهدی جاوید خوشحالی بعد از گل خود را با شکلک در آوردن به سمت تماشاگران انجام داد که همین امر سبب شد تا تماشاگران نسبت به وی واکنش نشان دهند.

بعد از پایان بازی رضا لک که بسیار عصبانی به نظر می رسید، برای درگیر شدن با افضل به سمت وی می رفت که با دخالت حاضرین در سالن ختم بخیر شد.

احمد شمس هنگامی که به سمت رختکن می رفت، فحش های رکیکی به سمت تماشاگران داد.

بازیکنان گیتی پسند بعد از سوت پایان، خیلی سریع به سمت رختکن رفتند و مسی ها با حضور در زمین به شادی و جشن با تماشاگرانشان پرداختند.

بازار عکس سلفی تماشاگران با بازیکنان خارجی مس داغ بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... جمعه , ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۶

اولا که کشاورز چکاره است؟ یعنی اینجا هم نشان داده شد که تیم بزرگتر نداره
دوما شدیدترین اعتراضات و فحاشی و … در اصفهان و از روی سکوها صورت میگیره که حتی در این فحاشی نه تنها تماشاگران بلکه بازیکنان ذخیره و یا بقیه کادر که روی نیمکت نیستند مثل شمس و همدانی و… نقش موثر دارند

نام جمعه , ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱

از کلیه برادران اصفهانی که از نتیجه بازی با مس خرسند و خوشحال هستند خواهشمندیم حداقل دیگه چرت و پرت پشت سر کادر گیتی نگند.فقط خوشحال باش عزیزم

نام ... جمعه , ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۴

عزیزم شما توی بازیهای اصفهان بخصوص وقتی کمی حساس میشه فقط کافیه کمی به اطراف توجه داشته باشی متوجه میشی که نه تنها چرت و پرت نیست کاملا حقیقت داره و از شنیدن بعضی کلمات و بعضی حرکات این آقایان آگاه میشی که یکی از رمزهای موفقیت گیتی چیه

محمد جمعه , ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۳

تبریز همواره بهترین میزبانی رو داشته مخوصا توی ورزشگاه پورشریفی ….ما ترک ها هیچ وقت ضعیف و غریب کش نیستیم … دیروز حتی به یک نفر هم توی ورزشگاه فحش داده نشد از طرف ما تماشاگران