کد خبر : 89905
تاریخ انتشار : جمعه 29 بهمن 1395 - 17:22
-

بعد از خدا ۵۰ درصد عنصر موثر زندگی اش من بودم/با این وضعیت او یکی، دو سال دیگر در فوتسال پول می گیرد و تمام می شود/امیدوارم سنگ سفیدی وقتی این صحبتها را می خواند بداند که چقدر دوستش دارم

بعد از خدا ۵۰ درصد عنصر موثر زندگی اش من بودم/با این وضعیت او یکی، دو سال دیگر در فوتسال پول می گیرد و تمام می شود/امیدوارم سنگ سفیدی وقتی این صحبتها را می خواند بداند که چقدر دوستش دارم
مربی بازیکن تاسیسات دریایی دلایل اخراح سنگ سفیدی را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمدرضا سنگ سفیدی بازی کن ملی پوش تاسیسات دریایی با تصمیم وحید شمسایی از این تیم کنار گذاشته شد.شمسایی درباره وضعیت محمدرضا سنگ سفیدی تاکید کرد: ما یکسری ممارست به خرج دادیم و پشت بازیکنانمان در آمدیم و به آنها احترام گذاشتیم ولی آخرسر هیچکس نمی آید بگوید بازیکن مقصر باختهاست. جوابگوی اول و آخر مربی است.

وی یادآور شد: سنگ سفیدی بازیکن بزرگی بود و خودم شکل و شاکله فوتسالش را ترسیم کردم. البته خودش هم زحمت کشید و تا ملی پوش شدن، قهرمانی در آسیا و سومی جهان هم پیش رفت. با این حال بعد از خدا ۵۰ درصد عنصر موثر زندگی اش من بودم.

سرمربی تاسیسات تاکید کرد: باوجود این سنگ سفیدی چند وقتی است که افت زیادی داشته است. به خاطر اینکه محمدرضا ملی پوش بوده با او راه آمده ایم چون تک ملی پوش تاسیسات بود ولی متاسفانه در حد و اندازه خودش ظاهر نشده است و باید یک نگرش جدیدی پیدا کند. در غیر اینصورت او یکی، دو سال دیگر در فوتسال پول می گیرد و تمام می شود.

شمسایی ادامه داد: امیدوارم سنگ سفیدی وقتی این صحبتها را می خواند بداند که چقدر دوستش دارم و این حرفها برایش تلنگر باشد تا آینده اش تضمین شود. برای او حتی بازیکنی را مثال زدم که یکسال درخشید و تمام شد. او در تاسیسات همواره جزو سه بازیکن تاثیرگذار بود ولی حالا حتی یک اپسیلون آن محمدرضای سابق هم نیست. امیدوارم او در ۴ – ۵ هفته پایانی برای تیم دعا کند و راهی را که برایش انتخاب کرده ایم، در آینده اش موثر باشد!

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... جمعه , ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۹

اقا وحید اون موقعی که زور میزدی این بره تیم ملی یادته ؟

haji شنبه , ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۱

yadet nare ke tu 100% jam haee ke avordi madyune mamadrezaee

گوش گولیدزه شنبه , ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۶

بعضیا تا دیروز فقط واسه هم میزدن و به هم فحش میدادن حالا الان ریختن روهم که سنگسفیدی رو خراب کنن! چرا چون پنالتی رو جلو برزیل گل کرد و نذاشت تیم ملی حذف بشه و یه سری عقده ی سرمربیگری تیم ملی به دلشون موند

6Love شنبه , ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۰

اشتباه کردی جلو برزیل پنالتی رو گل کردی

ايراني یکشنبه , ۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۹:۲۰

آقای شمسایی چقدر غیر حرفه ای….شما هم مدیون خیلی ها هستید. سنگ سفیدی یکی از باغیرت ترین بازیکن هاست..مثل بقیه بچه های تیم ملی..شما خیلی خودتونو مهم فرض می کنید…خوبه ۵۰ درصدم به خدا حق دادید.

داداش یکشنبه , ۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۰

داداش عزت و ذلت آدما دست خداست تو عددى نیستى که اینقدر حرف میزنى ؟!! اصلا علت اصلى افتضاء تاسیسات خودتى پیرمرد!! چى میخواى از جون این فوتسال؟!