کد خبر : 89832
تاریخ انتشار : جمعه 29 بهمن 1395 - 9:47
-

روز بدی سه امتیاز را از دست دادیم/ داوری عالی بود

روز بدی سه امتیاز را از دست دادیم/ داوری عالی بود

افشین دبیری در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: بازی بسیار خوبی در ساوه به نمایش درآمد که دو تیم تمام تلاش خود را برای رسیدن به پیروزی انجام دادند اما شهرداری ساوه کم اشتباه و هوشمندانه‌تر بازی کرد تا سه امتیازی حساس را از ما بگیرد. وی افزود:

افشین دبیری در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: بازی بسیار خوبی در ساوه به نمایش درآمد که دو تیم تمام تلاش خود را برای رسیدن به پیروزی انجام دادند اما شهرداری ساوه کم اشتباه و هوشمندانه‌تر بازی کرد تا سه امتیازی حساس را از ما بگیرد.

وی افزود: من به بازیکنان خودمان که تمام تلاششان را کردند و همچنین تیم حریف که خوب کار کرد و به حقش هم رسید تبریک می گویم و امیدوارم شرایط ادامه لیگ به گونه‌ای رقم بخورد که باز هم بتوانیم برای قهرمانی شانس داشته باشیم.

مالک باشگاه دبیری تاکید کرد: ما در روزی بازی را واگذار کردیم که داوری هیچ مشکلی نداشت و قضاوت بسیار خوب و کم اشتباهی از سوی داوران شکل گرفت ضمن اینکه هیچ مشکل حاشیه‌ای نیز در ساوه نبود.

دبیری با اشاره به امتیازات تیمش در دو بازی حفاری و ساری اشاره کرد و یادآور شد: ما همچنان معتقدیم ۵امتیاز ما در این دو بازی از ما گرفته شده و هنوز پرونده آن را باز می‌دانیم و مطمئن باشید تا پایان لیگ پیگیر آن خواهیم بود چراکه حق ما بود و این حق از ما گرفته شد. به عدالت فدراسیون فوتبال امید داریم و انشاالله به زودی هم خبرهای خوبی خواهیم داد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.