کد خبر : 89863
تاریخ انتشار : جمعه 29 بهمن 1395 - 13:12
-

صمیمی: گیتی‌پسند با هر ترفندی می‌خواست ۳ امتیاز را بگیرد/ کشاورز، رفتار غیراخلاقی نداشت

صمیمی: گیتی‌پسند با هر ترفندی می‌خواست ۳ امتیاز را بگیرد/ کشاورز، رفتار غیراخلاقی نداشت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علیرضا صمیمی در خصوص پیروزی تیم فوتسال مس سونگون مقابل گیتی پسند در لیگ برتر داشت: بازی خیلی سنگینی بین دو تیم برتر لیگ انجام شد، ۶ بازیکن اصلی تیم ملی در اختیار گیتی‌پسند بود. وی ادامه داد: عزم‌مان را برای قهرمانی در لیگ برتر جزم کرده‌ایم. ۴ بازی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علیرضا صمیمی در خصوص پیروزی تیم فوتسال مس سونگون مقابل گیتی پسند در لیگ برتر داشت: بازی خیلی سنگینی بین دو تیم برتر لیگ انجام شد، ۶ بازیکن اصلی تیم ملی در اختیار گیتی‌پسند بود.

وی ادامه داد: عزم‌مان را برای قهرمانی در لیگ برتر جزم کرده‌ایم. ۴ بازی تا اتمام مسابقات لیگ برتر مانده که سعی می‌کنیم ۱۲ امتیاز باقی مانده را کسب و با همت بازیکنان، دل هواداران مس سونگون را با قهرمانی در لیگ برتر شاد کنیم.

دروازه‌بان تیم فوتسال مس سونگون تصریح کرد: از شروع لیگ، هدف من به عنوان دروازه‌بان تیم مس این بود که با کم‌ترین گل خورده، بهترین عملکرد را داشته باشم. تیم ملی با ترکیب همین بازیکنان گیتی‌پسند، سوم جام جهانی شد و مس با پیروزی مقابل گیتی‌پسند نشان داد که بهترین عملکرد را داشته است.

صمیمی در رابطه با درگیری لفظی محمد کشاورز، کاپیتان گیتی‌پسند با بازیکنان تیم مس گفت: به نظر من محمد کشاورز، بازیکن خیلی بزرگی است و اسطوره اخلاق ورزش ایران است. قبول ندارم که او در این بازی رفتار غیراخلاقی داشته است. به هرحال شرایط بازی و وضعیت دو تیم در جدول مسابقات فشار زیادی را به بازیکنان هر دو تیم وارد می‌کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اتفاقات شروع نیمه دوم به گونه‌ای بود که حریف سعی داشت با هر ترفندی ۳ امتیاز این دیدار را کسب کنند. خدا را شکر که پیروز شدیم و امیدوارم که با قهرمانی دل مردم آذربایجان را شاد کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

رضا مجیدی جمعه , ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰

عشقی داداش علیرضا

نام ... جمعه , ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۵

اعتماد به نفست منو کشته آقای صمیمی …

عشق.گیتی شنبه , ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱:۴۸

گیتی پسند فقط به تو لایی میزنه کافیه

نام ... یکشنبه , ۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۲:۰۶

اقای صمیمی اگه دفاتون خوب وفاع نمیکرد اونوقت میفهیدی چی هستی زیادی حرف نزن