کد خبر : 89899
تاریخ انتشار : جمعه 29 بهمن 1395 - 16:09
دسته‌بندی نشده
-

عراقی زاده:قرار نیست گیتی پسند همیشه برنده باشد/داوری مشکل خاصی نداشت/اگر تلاش های بازیکنان و کادر نبود قطعا در صدر جدول نبودیم/جشن قهرمانی را در حضور مردم اصفهان خواهیم گرفت

عراقی زاده:قرار نیست گیتی پسند همیشه برنده باشد/داوری مشکل خاصی نداشت/اگر تلاش های بازیکنان و کادر نبود قطعا در صدر جدول نبودیم/جشن قهرمانی را در حضور مردم اصفهان خواهیم گرفت
قائم مقام باشگاه گیتی پسند در مورد شکست این تیم مقابل مس صحبت کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمدحسین عراقی زاده قائم مقام باشگاه گیتی پسند درخصوص دیدار این تیم و مس سونگون گفت : بازی از لحاظ فنی یک دیدار خوب و درگیرانه و فیزیکی بود که شروع خوب مس و سه گل خوردن بازیکنان ما در شش دقیقه ابندایی تمرکز بچه های ما را بهم ریخت و نهایتا بازی را واگذار کردیم.
عراقی زاده گفت: باخت هم جزئی از بازیست و قرار نیست گیتی پسند همیشه برنده باشد چون همه تیمها تلاش می کنند و مهم درس گرفتن بچه های ما از این باخت است .
وی گفت: من به همه بازیکنان ، سرمربی و کادر تیمم خسته نباشید میگویم بخاطر تلاشی که دیروز در این دیدار از خود نشان دادند و همچنان با اختلاف شش امتیاز در صدر جدول قرار دارند.
قائم مقام گیتی پسند گفت: اگر تلاش های اعضاء تیم بازیکنان و کادر نبود قطعا در صدر جدول نبودیم.
وی گفت: در نیمه اول دیدار تعداد اندکی در پشت نیمکت ما فحاشی کردند که با درایت نماینده فدراسیون در نیمه دوم از این کار آنان جلوگیری بعمل آورد.
عراقی زاده گفت: به بازیهای بعدی بسیار امیدواریم و انشاالله جشن قهرمانی را در حضور مردم اصفهان خواهیم گرفت.
وی درپایان درخصوص داوری دیدار دیروز نیز گفت: داوری مشکل خاصی نداشت و امسال شاهد قضاوتهای بهتری نسبت به سالهای قبل بوده ایم که از کمیته داوران و دپارتمان داوری فوتسال و شخص آقای نظری تشکر می کنیم همچنین عوامل اجرایی کمیته فوتسال و نمایندگان فدراسیون نیز دیروز در جمع کردن حواشی کار را به خوبی مدیریت نمودند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... جمعه , ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۳

جناب عراقیزاده خودتون هم میدونین لک و کمکهاش به هیچ دردی نمیخورن………

نام ... جمعه , ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱

یه سوال از اقای عراقیزاده و اقای جنتی دارم: ایا وقتش نرسیده ادمی مث کریمی در کادر فنی که همه میدونن برای چی اونجاست کنار گذاشته بشه؟٧ ساله ایشون مدام حضور دارن و بیشتر حاشیه ها بین بازیکن و کادر فنی در این چند سال زیر سر ایشونه.همچنین ادمهایی که معلوم نیست توی این تیم چکاره هستن مث محمدی.والبته کیفیت ضعیف تیم گیتی پسند که مسئولیت همه اینها با رضا لک هست.
متاسفم

نام ... جمعه , ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۹

اهواز منتظرتونیم اونجا جام از دست میدین نگران نباشین

نام ... جمعه , ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۷

فرق مربی با دانش و مربی مربی که هیچی حالیش نیست همین جاها معلوم میشه.