کد خبر : 89821
تاریخ انتشار : جمعه 29 بهمن 1395 - 0:58
-

عصبانیت شدید شمسایی از تعویض های تیمش/ حضور صانعی و غیبت مصطفی نظری+ عکس ها

عصبانیت شدید شمسایی از تعویض های تیمش/ حضور صانعی و غیبت مصطفی نظری+ عکس ها

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، از هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر فوتسال ، عصر امروز دو تیم تاسیسات دریایی تهران و ملی حفاری اهواز در سالن هندبال تهران به مصاف هم رفتند . حفاری که هفته گذشته موفق شده بود برابر مس سونگون به برتری برسد ، این هفته نیز مترصد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، از هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر فوتسال ، عصر امروز دو تیم تاسیسات دریایی تهران و ملی حفاری اهواز در سالن هندبال تهران به مصاف هم رفتند .

حفاری که هفته گذشته موفق شده بود برابر مس سونگون به برتری برسد ، این هفته نیز مترصد این بود که سه امتیاز دیگر از تاسیسات بگیرد تا همچنان جزو مدعیان لیگ باقی بماند. تاسیساتی ها نیز که در بازی رفت در اهواز توانسته بودند حفاری را شکست دهند، دنبال تکرار این نتیجه بودند و به سه امتیاز این بازی چشم دوخته بودند.

با شروع نیمه اول این بازی تیم تاسیسات دریایی بود که نبض بازی را در دست گرفت و چندین موقعیت خطرناک روی دروازه حفاری ایجاد کرد و در اواسط نیمه بود که توانست توسط علیرضا وفایی به گل اول خودش دست پیدا کند. در ادامه این حفاری بود که کنترل بازی را در دست گرفته بود و موفق شد توسط فرهاد توکلی بازی را به تساوی بکشاند. نیمه اول با تساوی یک بر یک به پایان رسید.  با شروع نیمه دوم اهوازی ها بهتر عمل کردند و توانستند دو بار دیگر توسط ملاعلی و طالبی به گل برسند و این بار آنها از تاسیسات پیش افتادند و اختلاف را به عدد ۲ رساندند. در ادامه بازی شاهد حملات تیم تاسیسات بودیم و آنها توانستند توسط محمد شجری، یکی از گل ها را جبران کنند. تاسیسات حملات خودش را بیشتر کرده بود و توانست صاحب یک موقعیت پنالتی شود که این پنالتی توسط سنگ سفیدی از دست رفت. در ادامه بازی این فرهاد توکلی بود که با تیزهوشی خودش توانست گل دوم خودش و گل چهارم تیمش را به ثمر برساند . تاسیسات که چیزی برای از دست دادن نداشت، در ادامه رو به استفاده از پاورپلی آورد و توانست یک بار دیگر توسط قاسم عروجی اختلاف را به حداقل برساند.

در اواخر بازی یاران وحید شمسایی موقعیت های زیادی روی دروازه حفاری ایجاد کردند ولی عملکرد خوب مرتضی فراهانی، دروازه بان حفاری، مانع از به ثمر رسیدن گل تساوی برای تاسیسات شد. در آخرین ثانیه های بازی و در حالی که سوت داور زده شده بود،  پرتاب گلر تیم حفاری به وحید شمسایی برخورد کرد و وارد دروازه تاسیسات شد. داور مسابقه این گل را صحیح تشخیص داد.

بدین ترتیب این بازی زیبا و درگیرانه  در نهایت با برتری پنج بر سه حفاری خاتمه یافت.

حواشی بازی :

– با توجه به حساسیت این بازی، تماشاچیان‌ استقبال خوبی به عمل آورده بودند.

– تعدادی از تماشاچیان تیم حفاری هم در سالن حضور داشتند و تیم خود را حمایت می کردند.

– علی صانعی و اعضای کادرفنی تیم ملی امید، صادق‌درودگر، منوچهرنظری و حلاجی ( مدیرعامل تاسیسات دریایی ) از میهمانان ویژه این دیدار بودند.

– مصطفی نظری گلر اول تاسیسات دریایی، به علت محرومیت در این بازی حضور نداشت و از جایگاه تماشاچیان بازی هم تیمی هایش را نظاره گر بود. در غیاب او وحید سیفان درون دروازه قرار گرفته بود.

– به دلیل محدودیت هایی که در سالن هندبال وجود دارد، داوران قبل از شروع بازی با استفاده از چسب پارچه ای محوطه زمین و نیمکت هر دو تیم را علامت گذاری می کردند.

– بعد از این که حفاری توانست گل اول‌ خود را به ثمر برساند و بازی را به تساوی‌ بکشاند ، وحید شمسایی شدیدا نسبت به تعویض کردن یکی از بازیکنان معترض بود. وی تا آخر نیمه اول این نکته را به کادر فنی تیمش گوشزد می کرد و نسبت به این تعویض عصبانیت خود را بروز می داد.

– در صحنه ای در نیمه اول اول بین عروجی و حفیظی درگیری فیزیکی کوچکی رخ داد. محمود نصیرلو که به عنوان داور اول این دیدار انتخاب شده بود، با برخورد های قاطع و محکمی که داشت، به خوبی بازی را مدیریت کرد و مانع از ایجاد حواشی در بازی شد.

– بعد از اعلام پنالتی برای تاسیسات، بازیکنان و عوامل تیم حفاری شدیدا به این موضوع اعتراض داشتند.

گزارش از:علیرضا خوانساری

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... جمعه , ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۸:۱۶

اقایان باجناقها از مصاحبه های بعد از اضافه شدن به کادر و رونمایی از تاسیسات رویایی و فراتر از اسیا و قهرمانی چه خبر؟

نام ... جمعه , ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳

توی اهواز اگر تیم حفاری کامل بود حتما میباختید شانس آوردید جناب شمسایی