کد خبر : 89841
تاریخ انتشار : جمعه 29 بهمن 1395 - 12:38
-

علاسوند: بازی با تاسیسات، دو نیمه متفاوت داشت/ به نتایج و جایگاه سایر تیم ها توجه نمی کنیم

علاسوند: بازی با تاسیسات، دو نیمه متفاوت داشت/ به نتایج و جایگاه سایر تیم ها توجه نمی کنیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، کیانوش علاسوند سرمربی تیم حفاری اهواز در مصاحبه با خبرنگار fut5al در مورد پیروزی تیمش برابر تاسیسات دریایی گفت: این بازی دو نیمه متفاوت داشت. نیمه اول تاسیسات خیلی خوب کار کرد و موقعیت های زیادی روی دروازه ما خلق کرد که خوشبختانه دروازه بان تیم ما عملکرد فوق

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، کیانوش علاسوند سرمربی تیم حفاری اهواز در مصاحبه با خبرنگار fut5al در مورد پیروزی تیمش برابر تاسیسات دریایی گفت: این بازی دو نیمه متفاوت داشت. نیمه اول تاسیسات خیلی خوب کار کرد و موقعیت های زیادی روی دروازه ما خلق کرد که خوشبختانه دروازه بان تیم ما عملکرد فوق العاده ای داشت و مانع از به ثمر رسیدن گل های بیشتر برای تاسیسات شد. جا دارد که تقدیر و تشکر ویژه ای از مرتضی فراهانی داشته باشم که در این بازی عالی کار کرد.
سرمربی حفاری اهواز در ادامه گفت: در نیمه دوم ما به بازی برگشتیم و شرایط را تغییر دادیم. با صحبت هایی که با بازیکنان داشتیم، توانستیم از نقاط ضعف تیم تاسیسات استفاده کنیم و کیفیت همیشگی خود را ارائه دهیم. خدا را شاکر هستم که توانستیم در این بازی به برتری برسیم و شکست دور رفت را جبران کنیم.
علاسوند همچنین در مورد نتایج سایر مدعیان لیگ و ادامه روند کار تیمش گفت: ما تا به امروز به نتایج سایر رقبا توجهی نداشته ایم و سعی می کنیم تا آخر مسابقات هم به نتایج و جایگاه سایر تیم ها توجهی نداشته باشیم. ما فقط در هر بازی سعی می کنیم سه امتیاز را کسب کنیم. قطعا فکر می کنم کسب این امتیاز ها در آخر فصل برای ما جایگاه خوبی را به ارمغان خواهد آورد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.