کد خبر : 89843
تاریخ انتشار : جمعه 29 بهمن 1395 - 12:43
-

قاضی: نتایج بازی های رقبا به سود ما بود/ با مدیریت کردن بازی، ۳ امتیاز را گرفتیم

قاضی: نتایج بازی های رقبا به سود ما بود/ با مدیریت کردن بازی، ۳ امتیاز را گرفتیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمود قاضی سرمربی دانشگاه آزاد تهران در مصاحبه با خبرنگار fut5al در مورد پیروزی تیمش برابر شهروند ساری گفت: ما بعد از تساوی که مقابل گیتی پسند کسب کردیم، توانستیم تیم را از بحران خارج کنیم. با توجه به این که مدت ها بود که به پیروزی نرسیده بودیم،

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمود قاضی سرمربی دانشگاه آزاد تهران در مصاحبه با خبرنگار fut5al در مورد پیروزی تیمش برابر شهروند ساری گفت: ما بعد از تساوی که مقابل گیتی پسند کسب کردیم، توانستیم تیم را از بحران خارج کنیم. با توجه به این که مدت ها بود که به پیروزی نرسیده بودیم، مترصد این بودیم که حتما در این بازی پیروز شویم و توانایی های تیم خود را به نمایش بگذاریم.
سرمربی تیم دانشگاه آزاد در ادامه خاطرنشان کرد: ما در هفته گذشته طی تمرینات پرفشاری که داشتیم، روی نقاط ضعف و قوت تیم شهروند کار کردیم و به خوبی آن ها را آنالیز کردیم. امروز هم بازی بسیار خوب و فنی را از هر دو تیم شاهد بودیم و تیم ساری هم بسیار خوب کار کرد. آقای رعدی استاد بنده است و در تیمش هم از مهره های خوبی هم بهره می برد. تیم شهروند نیمه دوم فشار زیادی به تیم ما وارد کرد اما توانستیم بعد از پیش افتادن از حریف، با مدیریت کردن بازی سه امتیاز حیاتی را کسب کنیم. این برد را به مجموعه دانشگاه آزاد تبریک می گویم.
قاضی افزود: بنده به داشتن چنین بازیکنانی افتخار می کنم. این مطلب را حتی بعد از هر باختی که داشتیم هم ذکر کردم و باز هم تاکید میکنم که از کار کردن با چنین بازیکنانی لذت می برم و به آن ها افتخار می کنم.
سرمربی دانشگاه آزاد در مورد نتایج سایر رقبا و شرایط ادامه مسابقات لیگ گفت: این نتایجی که در این هفته ها رقم خورد به نفع ما بود و این هم شرایط عادی لیگ است. لیگ با مسابقات حذفی تفاوت دارد و تیم ها در طول فصل ارزیابی خواهند شد. ما می دانستیم که بالاخره فوتبال روی خوش خود را به ما نشان خواهد داد. بنده امیدوار هستم که شرایط خوب خود را حفظ کنیم و در ادامه راه هم بتوانیم امتیاز های مورد نیاز را کسب کنیم و در لیگ ماندگار شویم. به آینده تیم کاملا خوش بین هستیم و خود را برای بازی حساس هفته آینده در برابر آذرخش آماده می کنیم .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.